steenkoud Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Hey gasten ik heb de storyline uitgespeeld enzo.. Mijn vraag is, hoe krijg je Wang Cars tot je bezit? bij mij is ie nog rood van niet koopbaar :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Volgens mij kan dat niet wat je nu zegt. Je hoort Wang Cars te kopen in de story mode. Want je moet met Ceasar auto's stelen. En de auto's die je hebt gestolen kommen dan in Wang Cars te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Volgens mij zit je ernaast. Wang cars zit niet in de storyline. Die kan je kopen als je de driving school hebt afgemaakt. En die zit niet in de storyline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 de drivingschool heb je wel zeker nodig om door te gaan in de storyline anders kom je niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steenkoud Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Moet je misschien alles goud hebben bij de driving school? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 nee je hoeft niet alles goud te hebben (heb ik immers ook niet) je moet wel de driving school afgerond hebben (minimaal alles brons) ...en je driving skill balkje op 100% zetten wil ook nog wel eens helpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steenkoud Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 dus ik moet nog wel ff rijden een poosje.... komt goed, als ik wang cars heb uitgespeeld heb ik 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 en als je 3 missies voor wangs cars hebt gedaan kun jer ook autos in en exporteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 de drivingschool heb je wel zeker nodig om door te gaan in de storyline anders kom je niet verder Voor welke missie heb je de drivingschool nodig? Misschien monster, maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 de drivingschool heb je wel zeker nodig om door te gaan in de storyline anders kom je niet verder Voor welke missie heb je de drivingschool nodig? Misschien monster, maar dat weet ik niet zeker. om wangs kaar te kunnen kopen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 de drivingschool heb je wel zeker nodig om door te gaan in de storyline anders kom je niet verder Voor welke missie heb je de drivingschool nodig? Misschien monster, maar dat weet ik niet zeker. om wangs kaar te kunnen kopen :lol: De Driving school MOET je niet doen. Ik heb End of the line gedaan en ik had nog wang cars niet. Gewoon de Driving school uitspelen en dan krijg je missies van cesar. Maar als je die missies niet doen kan je ook de tuning shop Wheel arch angles niet gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.