[B]ig [S]moke Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Als je Playboy's X z'n huis hebt, en je kijkt naar zijn klerenkast, zie je de outfit van Claude uit GTA III. Ik heb geen foto, dus kijk zelf maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-up94 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Als je Playboy's X z'n huis hebt, en je kijkt naar zijn klerenkast, zie je de outfit van Claude uit GTA III. Ik heb geen foto, dus kijk zelf maar Die kun je ook krijgen door bij zijn huis te saven en dan te herstarten dacht ik, want ik heb het zelf nog niet gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 http://grandtheftauto.ign.com/wiki/Claude_(GTA_III)_Outfit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
homeboy-m5 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 ja ik heb die outfit ook ik heb hem alt tijd aan net zo lol! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 lol gooedgevonden wist ik nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Ga dan ook eens naar de happynis standbeeld naar de ingang daar ligt veen shirt van het standbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Ga dan ook eens naar de happynis standbeeld naar de ingang daar ligt veen shirt van het standbeeld. ik denk dat dit al bekend was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb de claude outfit nu aan met een legerbroek eronder:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 in welke winkel kan je dan een legerbroek kopen?? ik vind er namelyk geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) in welke winkel kan je dan een legerbroek kopen??ik vind er namelyk geen Een legerbroek, in GTA IV ookwel gekend onder de naam Fatigues Camo kan je voor slechts $36 in de Russian Shop verkrijgen. Ze hangen achterin de zaak, naast het trapje en de brandblusser. Bewerkt: 11 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 en waar kun je claude's outfit krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 In de kledingkast van playboy x zijn huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 In de kledingkast van playboy x zijn huis. Idd volgens mij hangt hij daar meteen als je het huis krijgt, je hoeft geen missies te halen volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 In de kledingkast van playboy x zijn huis. yeps heb ik gevonden hij is lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.