woofernl Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) hoi, ik heb de flash gemod maar als ik heb dan heb gemod en wil heb exporten met 3ds max 9 dan gaat alles goed maar dan zet ik hem in mijn gta3 gaat ook alles goed maar dan ga ik ingame en dan spawn ik de flash en meteen crash ik tijdens het exporteren moet ik waarschijnlijk iets instellen bij dat script maar ik weet niet wat ik moet aanvinken enz en wat niet screen: ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groetjes Woofer Edit : het bestand word ook rond de 3000kb en als ik hem dan opnieuw wil openen krijg ik een vierkante auto met een grijze doorzichtige bol er om heen :S en een vierkant er om heen dat gebeurd als ik de dff zelf als .col bestand selecteer xD Edit2 : ik bedoel dus dat ik niet weer wat ik moet instellen mischien iemand die het wel weet ? de mod heb ik zelf niet gemaakt er stond iets op het dak dat heb ik er af gehaald dat vond ik heel lelijk maar ik weet niet hoe ik hem moet exporten ik heb wel body parts kunnen bewerken zoals uitlaat enz Bewerkt: 22 juni 2008 door woofernl Reageren
woofernl Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Zucht kan dan niemand helpen ik w8 al een dag of wat en ben aleenmaar aan het proberen en mijn gta 100 keer opnieuw aan het instaleeren plz iemand cmon Reageren
Tjerk Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Misschien ligt het er aan dat je wil exporteren met 3ds Max 9. De scripts van Kam zijn namelijk gemaakt voor 3ds Max 7 en 8. >>> Door DaBeast: Eigenlijk zijn ze gemaakt voor 6, maar werken ook prima op 7 en 8 .<<< Reageren
woofernl Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 oohw ok hmm das erg kut nouja bedankt dan maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.