gammie_ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Hallo leden, 17 Juni was het dan zo ver, de trial versie van Spore kwam uit! (kan even duren voordat de screens geladen zijn...) EA-games en Maxis, de makers van één van de populairste games op de PC, De Sims komen met hun nieuwe game: Spore. Met Spore hoopt Maxis op een nieuw soortgelijk succes. In Spore is het de bedoeling dat je je eigen levensvorm gaat maken. Je begint heel eenvoudig met een ééncellig organisme, maar gaandeweg zal je wezen uitgroeien tot een volgroeid exemplaar. Met je creatie kan je alle kanten op ! Of het wezen nou 4 , 8 poten, rood of vel paars is het is allemaal mogelijk! De game is gepubliceerd voor: XP, Vista en MAC! Hier onder de specificaties: Specificaties: Windows XP 2.0 GHz P4 processor 512 MB RAM 128 MB Video Card 6 GB Hard disk ruimte Windows VISTA 2.0 GHz P4 processor 768 MB RAM A 128 MB Video Card 6 GB Hard disk ruimte MAC Mac OS X 10.5.3 Leopard of hoger Intel Core Duo Processor 1024 MB RAM ATI X1600 of NVidia 7300 GT met 128 MB of Video RAM, of Intel Integrated GMA X3100 Minstens 4.7GB hard disk ruimte Screens: Laat in dit topic je mening achter wat jij van de game vind! Ken je het nog niet? Download dan hier de gratis trial versie: Spore/Download Bewerkt: 23 juni 2008 door Global Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ziet er leuk uit, Global. Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Nu haat ik mijn pc zo erg, dat die windows geen Directx 9 spellen afspeelt, alleen geluid en zwart beeld. Ziet er leuk uit verders. Later Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 lijkt wel een beetje gay, een dino opvoeden... geef mij maar een gta! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Volgens mij is het wel een grappig en leuke spel.Het ziet er ook leuk en kleurrijk uit dus een vrolijke game volgens mij Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 lijkt wel een beetje gay, een dino opvoeden...geef mij maar een gta! War slaat deze reactie nou weer op? Heb je uberhoud de rest ervan wel gelezen en zelf geprobeerd? Als je het dan toch een ''gay'' game vind, post dan niet of onder bouw je mening tenminste. In Spore heb je een verscheidenheid aan creatiegereedschappen tot je beschikking waarmee je bijna elk aspect van je universum kunt aanpassen: wezens, voertuigen, gebouwen en zelfs ruimteschepen. Reageren
Wesley Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 lijkt wel een beetje gay, een dino opvoeden...geef mij maar een gta! Ja precies, ik ben ook niet echt fan van deze games, geef mij maar echte FPS's. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Het bouwen van de wezens deed me een beetje denken aan de Sims, maar hier heb je veel meer mogelijkheden. Je kan helemaal je eigen keuzes maken, net als in GTA en daardoor is het gewoon fantastisch. Ik ben benieuwd hoe ze de rest van het spel naast de Creature Creator hebben ontwikkeld, maar ik heb al wat voertuigen gezien en dat ziet er zeker niet slecht uit. @ Global: Spore Creature Creator kwam 17 juni uit, niet 18. Reageren
Rivel Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Het is echt een vet spel, het is enorm flexibel en toch niet gemaakt. Je kan alles instellen maar je hebt niet het gevoel, de computer stelt dit in, en je moet je niet bezighouden met allemaal parameters in te vullen! Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 @ Global: Spore Creature Creator kwam 17 juni uit, niet 18. Ik had ergens de datum 18 Juni gezien, vandaar . Ik heb het nu gewijzigd. Ik heb de demo al gespeeld, maar daar kwam ik niet verder dan zo'n wezen creëren. Kun je trouwens in de demo versie ook gebouwen en ruimteschepen ontwerpen? Reageren
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) @ Global: Spore Creature Creator kwam 17 juni uit, niet 18. Ik had ergens de datum 18 Juni gezien, vandaar . Ik heb het nu gewijzigd. Ik heb de demo al gespeeld, maar daar kwam ik niet verder dan zo'n wezen creëren. Kun je trouwens in de demo versie ook gebouwen en ruimteschepen ontwerpen? nope kan niet in deze demo (het heet ook creature creator ) Ben heel erg benieuwd naar de volledige verie van dit spel had hier een jaar ofzow al van gehoord leek me echt een toptitel.. helemaal vanaf bacterie af aan je beest ontwikkelen om vervolgens het hele universum te overheersen echt tof bedacht.. en absoluut niet gay. wnt je kan alle andere rassen ook gaan uitmoorden met jou eigen ras (beesten) hoe je het ook wilt noemen Bewerkt: 23 juni 2008 door Destilios Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 nope kan niet in deze demo (het heet ook creature creator ) Jammer, ben er wel benieuwd naar namelijk. Ben heel erg benieuwd naar de volledige verie van dit spel had hier een jaar ofzow al van gehoord leek me echt een toptitel.. helemaal vanaf bacterie af aan je beest ontwikkelen om vervolgens het hele universum te overheersen echt tof bedacht.. en absoluut niet gay. wnt je kan alle andere rassen ook gaan uitmoorden met jou eigen ras (beesten) hoe je het ook wilt noemen Inderdaad daarom snap ik ook niet dat sommige deze onzinge reacties hier posten. Verdiep je dan tenminste in de game, dan dat je alleen maar op een stukje tekst en afbeeldingen je oordeel al gaat vormen Hier nog een filmpje: Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 nog steeds dezelfde mening. sorry Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ja ziet er leuk uit alleen, ik vind het te kinderachtig ik wil niet een dino opvoeden. Maar mischien is de game voor sommige wel erg leuk maar ik denk het niet.... Niet voor mij in ieder geval. Ik wil mensen kapot slaan en schieten(op gta dan ) Bewerkt: 24 juni 2008 door -La Marcel# Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Ja ziet er leuk uit alleen,ik vind het te kinderachtig ik wil niet een dino opvoeden. Maar mischien is de game voor sommige wel erg leuk maar ik denk het niet.... Niet voor mij in ieder geval. Ik wil mensen kapot slaan en schieten(op gta dan ) Dat kan dat dat jou mening is.. Maar ik vind het niet aleen simpel een dino'tje opvoeden het is meer dat jij als het ware dat jij de evolutietheorie na speeld (alleen dan met eigen smaak natuurlijk) je bent tevens ook helemaal vrij in het spel om te doen wat je zelf wilt dus wil jij een soort grote insect met 50 poten dan kan dat ... En het is dus absoluut niet kinderachtig ik denk dat kleine kinderen dit spel niet eens snappen.. En het is ook wel een soort van schieten alleen dan meer rts based.. maargoed je met het uiteraard natuurlijk helemaal zelf weten of je het wel of niet gaat spelen.. Bewerkt: 25 juni 2008 door Destilios Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.