Jump to content

Nieuwe Game: EA Games publiceert Spore Creature Creator

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel gisteren gedownload. Althans, de demo ervan. Ik vond de trial erg geinig, omdat dit weer eens een spel is waarmee je letterlijk 'alle' kanten op kunt. Ik ga hem zeker kopen wanneer hij uitkomt.

Geplaatst: (bewerkt)

7 september 2008 zal Spore (wereldwijd) in de winkels liggen voor de PC, Mac, DS en mobiele versie van Spore! Helaas dus nog 2/3 maanden wachten ...

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Persbericht Electronic Arts over Spore Galactic Edition:

EA EN MAXIS KONDIGEN SPORE GALACTIC EDITION AAN

Special Galactic Edition Zit Ramvol Te Gekke Extra’s

Schiphol-Rijk – 25 juni 2008 – Voor de ultieme Spore™-fan heeft Maxis, een studio van Electronic Arts Inc (NASDAQ: ERTS), vandaag de gelimiteerde Galactic Edition aangekondigd van het langverwachte spel van de makers van De Sims™. Deze speciale uitgave bevat de dvd 'Making of Spore', de dvd “How to Build a Better Being” van National Geographic Channel (NGC), het hardback miniboek ‘The Art of Spore’, een uitvouwposter van Spore, en een exclusief Galactisch Handboek met 100 pagina’s.

“De Spore Galactic Edition is het ultieme backstagepasje voor het Spore-universum,” zei Patrick Buechner, vice president marketing bij Maxis. “De Spore Galactic Edition is een ongelooflijke collectie van kunst, filmpjes en blikken achter de schermen bij het ontwikkelingsteam, en heeft de coolste verpakking in jaren.”

Spore biedt spelers hun eigen universum in een doosje. Creëer levensvormen en laat deze evolueren, zet stammen en beschavingen op, bouw volledige werelden en verken een universum vol creaties gemaakt door andere spelers. Spore biedt spelers tevens een scala aan creatiegereedschappen waarmee deze bijna elk aspect van hun universum kunnen bewerken: wezens, voertuigen, gebouwen en zelfs UFO’s.

In Europa is de consumentenadviesprijs van de Galactic Edition van Spore €69.99 en de adviesprijs van de gewone editie €59.99. Versies van Spore voor PC, Mac, Nintendo DS™ en mobiele telefoon zijn vanaf 4 september 2008 wereldwijd verkrijgbaar.

“How to Build a Better Being” wordt op dinsdag 9 september om 10 uur ‘s avonds Eastern Time/Pacific Time voor het eerst vertoond op NGC. In de film wordt ingegaan op wetenschap achter de theorieën uit het spel.

Zelf ben ik al langer fan van de spellen van Maxis. Heb vroeger veel SimCity en SimCity 2000 gespeelt. Dus heel misschien ga ik dus de Galactic editie van Spore aanschaffen.

Geplaatst:

Hmm ik kom toch op me reactie terug,

Ik dacht bahh kinderachtig maar heb hem gespeeld(demo dan) maar het is wel grapig,

je kunt gewoon een dier maken met 10 poten ofzo dus vind het wel grapig.

Ik vrees dat ik hem ga kopen hij lijkt me best leuk :Y

Geplaatst:

Persbericht van Electronic Arts klink veel belovend! Ik zat net nog even te twijfelen welke editie ik van spore wil. Aangezien ik binnenkort weer een Nintendo DS wil gaan aanschaffen... Heb dus even wat screens van de DS versie onder google opgezocht en kwam o.a. dit tegen:

sporedsdig20successartifn4.jpg

sporedsscreenshot2hj9.jpg

Nou weet ik dat je een DS en een PC niet echt kwa graphics moet gaan vergelijken... Maar dit ziet er wel erg platgedrukt en eenvoudig uit. Vinden jullie niet?

Geplaatst:

De DS is niet zo heel sterk en 3D is het op Mario na ook niet altijd fantastisch. Die Galactic Editie van de PC ga ik zeker aanschaffen, maar om Spore voor de DS aan te schaffen heb ik zo mijn twijfels. Het ziet er nogal simpel en eenvoudig uit, hoewel dat natuurlijk wel leuk kan zijn. :puh:

Geplaatst:

Ik ga dit spel wel kopen en spelen denk ik.

Heb de Preview in Pc-gameplay gelezen en het ziet er goed uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...