jurgen1 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 sorry maar ik denk niet dat ik hier een oplossing voor weet. Ik kan er een bedenken je computer opnieuw installeren maar verder weet ik het niet Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 sorry maar ik denk niet dat ik hier een oplossing voor weet.Ik kan er een bedenken je computer opnieuw installeren maar verder weet ik het niet Nee dit hoeft niet je kan ook eerst proberen om hem eens op een andere plek te installeren. Werkt dit ook niet kun je altijd nog proberen om hem op een andere schijf te installeren. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 sorry maar ik denk niet dat ik hier een oplossing voor weet.Ik kan er een bedenken je computer opnieuw installeren maar verder weet ik het niet Nee dit hoeft niet je kan ook eerst proberen om hem eens op een andere plek te installeren. Werkt dit ook niet kun je altijd nog proberen om hem op een andere schijf te installeren. Als je wat verder terug had gelezen, had je gelezen dat de topicstarter de setup niet meer aan de gang krijgt en dus GTA San Andreas niet kan instaleren. Heb je veel programma's aan staan als je het probeert? Zo ja, sluit anders eens wat andere programma's (zoals MSN of je browser) af en probeer het dan opnieuw. Reageren
brian991 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Het is al gelukt Ik heb er een image van gemaakt(.iso bestand) en dan gemount in daemon tools en daarmee doet hij heet wel is toch legaal he? anders verwijder het hiermaar maar volgensmij mag dat voor de mensen die het zelfde probleem krijgen ik heb alex feinman isorecorder v2 en daemon tools gebruikt Reageren
langpaed 8 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Probeer het anders eens op een andere computer misschien helpt dat of probeer vice city ofzo Reageren
brian991 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Het is al gelukt Ik heb er een image van gemaakt(.iso bestand) en dan gemount in daemon tools en daarmee doet hij heet wel is toch legaal he? anders verwijder het hiermaar maar volgensmij mag dat voor de mensen die het zelfde probleem krijgen ik heb alex feinman isorecorder v2 en daemon tools gebruikt In andere woorden hij doet het nu Reageren
jurgen1 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Okee mooi dat hij het weer doed ik daar niet aan gedacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.