Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hoe moet je savegame instaleren :?:?

als je het weet zend dan hoe het moet naar ---

Je savegame is een bestandje met een .b extensie. Als je kijkt in /Mijn Documenten/GTA San Andreas Userfiles/ zie je daar diverse bestandjes staan met de naam: GTASAsf*.b, waar * een getal is van 1 tm 8. Deze staan voor de saveslots in SA. Als jouw slot 6 bijvoorbeeld vrij is, hernoem je de gedownloade savegame naar GTASAsf6.b en zet je het bestand in deze map bij de rest. Als de savegame die jij hebt gedownload een nummer heeft dat nog vrij is hoef je natuurlijk niks te hernoemen en kun je het bestand er zo tussenzetten. Als je GTA SA opstart detecteert ie automatisch de save file en kun je het spel laden.

Overigens moet je er wel op letten of je een savegame download van de goede versie. Er zijn namelijk 2 verschillende versies van SA en je kunt niet onderling savegames verwisselen. De meeste savegames zijn van versie 1. Mocht jij SA v2 hebben dan kun je óf de V2 Safegame downloaden óf jouw GTA downgraden naar v1 met de patch die hier in de download database staat.

Edit: hard ingehaald tijdens het typen door ..::GhostRider::.. :7

Bewerkt: door K.O.
Met V1.1 en V1 moet je V1 savegames downloaden en bij V2 dus V2 savegames. ;)
V1.01 is alleen voor het modden :puh:
@K.O.: Als je downgrade word je V2 alleen moddable, en veranderd dus niet naar V1.. :puh:
Dan moet je wel de goede patch gebruiken. Je kunt die dan in de downloaddatabase (moet je nog uitpakken) of van mijn site downloaden (hoef je niet uit te pakken). Download dus niet die van NoMoreHotCoffee.com, die zorgt er juist voor dat je níet kan modden :puh: (met die van NoMoreHotCoffee.com krijg je trouwens ook V1.01).
Mocht jij SA v2 hebben dan kun je óf de V2 Safegame downloaden óf jouw GTA downgraden naar v1 met de patch die hier in de download database staat.
Zoals GhostRider al zei, moet je inderdaad niet de patch downloaden, maar wat je wel moet doen is één van de pakketten hieronder downloaden (afhankelijk van welke versie je hebt en wilt hebben):

V1 Files

V2 Files

Download één van bovenstaande pakketten. Pak het uit met WinRAR, klik er rechts op en kies 'Uitpakken in \V* Files'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga dan naar je GTA San Andreas-map en vervolgens naar 'data\script'. Plak daar je bestanden en je hebt een andere versie. De actie ongedaan maken werkt precies hetzelfde, alleen download je dan een ander pakket.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
is savegame goed voor je spel :?
Zonder savegame zou je elke keer van voor af aan moeten beginnen met een nieuw spel. Géén savegame is goed voor jou spel in het begin, dan kan je dat gedeelte helemaal dromen. Om uiteindelijk verder in het spel te komen raad ik je aan om zo nu en dan je spel even op te slaan, je maakt dan automatisch een savegame aan. Dat is goed voor je spel verder dan het begin. ^_^
Geplaatst:

Wat bedoel je? Als je meerdere keren je savegame laadt? Nee, het schaadt je spel helemaal niet. ;)

Als je bedoelt meerdere keren een savegame erin zetten. Nee, dat is ook niet schadelijk

Je mag nu wel ophouden om elke keer weer een nieuw topic hierover aan te maken!!! Dit is al je vijfde!!

>klik<

>klik<

>klik<

>klik<

En ik heb een heel groot donkerbruin vermoeden dat jij heel wat anders wilt weten maar dat jou vraagstelling voor geen kant klopt. Laat ik het zo stellen: alles wat je download van het internet blijft je eigen verantwoording. Voor zover ik weet kunnen (gedownloadde) savegames niet schadelijk zijn voor je spel, maar dat wil nog niet 100% garanderen dat er geen virus in kan zitten. Stop nu aub met het eindeloos opnieuw aanmaken van dezelfde topics!!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Gedurende het hele spel zal je meer dan 50 keer saven.

Dit betekent dus dat je ontzettend vaak savet.

Het zou dus een beetje raar zijn als dat schadelijk voor je spel zou zijn.

Saven is ook ontzettend belangrijk, want het spel kan jouw savegames wel vernielen, waardoor je het spel niet meer op 100% kunt uitspelen. Dit is ontzettend irritant. Een aantal voorbeelden: klik en klik. (Dit zijn oude topics, niet in posten dus.)

Conclusie: Saves zijn niet schadelijk voor je spel, of je nou maar 1 keer savet of wel 100 keer, ze zijn niet schadelijk.

Het spel kan schadelijk zijn voor je save, maar dit komt bijna nooit voor.

Speel gewoon lekker verder, en wees niet bang voor de savepickup, want dit zal waarschijnlijk je grootste vriend worden.

Geplaatst:

Bij deze heb ik alle vijf de savegame-topics met elkaar samengevoegd, omdat het inderdaad niet nodig is om elke nieuwe vraag in een nieuw topic te behandelen.

Dus, ceejee, in het vervolg kun je je savegame-vragen in dit topic kwijt. Over dat onderwerp hoef je dus geen nieuwe topics meer aan te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...