Jump to content

motoraak + infernus


gta dylan

Recommended Posts

1. De motorzaak waar je moto's kan stelen waar is die?

2. Waar kan ik de infernus vinden of waar rijd hij veel?

En kan een moderator a.u.b van "motoraak", "motorzaak" maken?

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

1. De motorzaak waar je moto's kan stelen waar is die?

2. Waar kan ik de infernus vinden of waar rijd hij veel?

En kan een moderator a.u.b van "motoraak", "motorzaak" maken?

Hier is de motorzaak

En de infernus is makkelijk te vinden als je een Race van Brucie start en daarna rijden ze wel eens rond.

Link to comment
Delen op andere websites

als je alle missie's voor bernie hebt gedaan belt hij je op een gegeven moment op dat je een auto op mag komen halen en dan staat er ook de infernus tussen

Bewerkt: door delano08
Link to comment
Delen op andere websites

als je alle missie's voor bernie hebt gedaan belt hij je op een gegeven moment op dat je een auto op mag komen halen en dan staat er ook de infernus tussen

Dat IS de auto die je mag komen halen. Andere auto's dan de Infernus krijg je niet van Bernie.

Link to comment
Delen op andere websites

als je alle missie's voor bernie hebt gedaan belt hij je op een gegeven moment op dat je een auto op mag komen halen en dan staat er ook de infernus tussen

Dat IS de auto die je mag komen halen. Andere auto's dan de Infernus krijg je niet van Bernie.

Er stonden meerdere auto's en ik dacht dat je er 1 van mocht kiezen die je wou hebben, maar het gaat dus eigelijk alleen om de infernus :?:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

tijdens een race van Brucie dus, maar zover ik weet niet op een andere manier...

andere manier is rij in een andere sportauto dus een turismo ofzow.. of een comet. en dan rond rijden en hopen dat je er eentje tegenkomt.. ^_^ laatst reed ik in een turismo bij die ene brug met die tolpoortjes en toen reed er daar een dus mischien een tipje kijk daar ook eens als je in een sportauto rijd.. andere manier weet ik niet.. sinds je geen auto's meer kan kopen wat ik overigens wel jammer vind

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...