TwoFAce_Xi Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Nederlandse mensen gezocht voor te game online met clan mss.. voor het een beetje leuker te maken he Grtz PSN: TwoFAce_Xi Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 EmilioVIP. ben beschikbaar volgende week op woensdag, donderdag en vrijdag Reageren
Biocount Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Join Libertykillerz? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74139 Zijn een aantal gezellige mensen die een headset hebben! Reageren
Leagle Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 je mag mij toevoegen, leagle_hunt, heb een head set en ben redelijk vaak online, DM en TDM... je kan je ook aanmelden bij forco tactical operations, zijn ook leden bij met een head set Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 je mag mij toevoegen, leagle_hunt, heb een head set en ben redelijk vaak online, DM en TDM... je kan je ook aanmelden bij forco tactical operations, zijn ook leden bij met een head set Heee FTO-er Maar voeg mij ook maar toe. PSN-ID: LangeDraak heb een headset en ben ook redelijk vaak on-line. Reageren
Grazy Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Voeg mij ook toe. Kheb ook headset. PSN: G-r-a-z-y PS. zeg wel dat je van de forum bent Reageren
mafkees99 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Voeg mij ook maar toe mafkees99 heb ook een headset speel ook vaak gta, en anders speel ik Battlefield bad company Reageren
JohnnyDragon Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Voeg mij ook toe allen als je wilt. heb headset en ben regelmatig online. Battelfield bad company ruled ook trouwens. Wat een geweldige graphics.. alleen jammer dat je niet met de headset kan praten als bijvoorbeeld kon bij socom. Maar september komt socom op ps3 dus.... PSN: JohnnyDragonNL Reageren
SRem Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je kan mij ook toevoegen;) Psn id: SRem Heb ook headset en redelijk vaak online:D O.a: Dm, Team Dm, Race en Hangmans NOOSE. Zet ff in bericht dat je van forum bent;) Greeetz SRem Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Wienish, voeg maar toe. Ik heb er nu nog geen, maar ik wil er voor eind november eentje aangeschaft hebben. Reageren
timking99 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Voeg mij maar toe: timking99 geld ook voor andere Nederlandse mensen met headset Ben vaak online dus... Gr tim Reageren
Leagle Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 behalve langedraak dan, heb ik voor de rest nog geen enkele invite gehad uit dit forum volgens mij... Reageren
nljesse Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 je mag mij toevoegen ik sta klaar voor tdm of lekker kl*ten in free mode psn id nljesse maar meld dan ff dat je van gtaforum bent) Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 voeg me toe alakadabra en dat geld ook voor andere Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Voor de mensen die mij nog niet hebben. Ik heb inmiddels een headset. Dus mij kun je toevoegen. PSN ID : Sjorszzz Een paar hier in het topic heb ik al toegevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.