marnixynaitor Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) als ik een carmod instaleer in gta 3 is de auto meestal wel ok, maar de wielen zien niet uit. de mooie banden en velgen van de carmod zijn er wel maar de orginele (van de echte auto) zin er ook nog en zitten in elkaar en dat wil ik weg, ik wil de velgen van de carmod. hoe moet ik dit probleem oplossen? Bewerkt: 22 juni 2008 door marnixynaitor Reageren
SWYV Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 heb jij Dmagic1 wheel car mod gebruikt? Reageren
marnixynaitor Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 heb jij Dmagic1 wheel car mod gebruikt? heb ik geprobeert, maar het blijft hetzelfde. Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 bij mij gebeurt zoies niet, dus misschien ligt het aan de mods die je gedownoad hebt, of aan het programma waarmee je ze installeert. ik heb wel een ander probleem, nl: ik weet niet hoe het komt, maar bij mij verdwijnen de wielen gewoon soms, bijvoorbeeld: ik heb een vw golf IV geïnstalleerd voor de perennial, maar In-game reed de auto gewoon rond, de mod was geslaagd, alleen had deze geen wielen. ik uninstallede de mod en ging naar de perennial kijken, en deze zijn wielen waren nog steeds weg. op zich wel storend, maar nu rijd ik dus rond met een vliegende auto toch ben ik daar liever vanaf, iemand enig idee hoe? greetz_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.