Venzio Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik zoek een gratis 24/7 Radio host iemand die hem gratis voor me host ik heb al rechten maar mijn vorige hoster is niet zo vaak online weet iemand mischien een site? listen2myradio.com vind ik een nep radio.. je IP verandert bijna altijd en je buffert.. Reageren
DJRobin Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Je kunt misschien ook zelf je radio hosten. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hey, mijn vriend host hem weer Probleem opgelost Reageren
Joriz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Succes met je Buma Stemra licentie Of draai je eigen gemaakte muziek? Zo niet dan is het misschien wel interessant om te kijken hoe je goedkoop en legaal kan muziek streamen over het internet. Zoals bijvoorbeeld met meerdere mensen een licentie delen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.