CoolieJoolie Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hoi, ik wil graag de 3ds max 8 trail hebben maar ik kan hem nergens vinden, alleen de 3ds max 2009 trail, want mijn Kam's gta scripts doen het niet op 3ds max 2009 die ik nu heb. Zou iemand een link kunnen posten waar ik die trail kan downloaden. Greetz CoolieJoolie, Bewerkt: 22 juni 2008 door CoolieJoolie Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hoi, ik wil graag de 3ds max 8 trail hebben maar ik kan hem nergens vinden, alleen de 3ds max 2009 trail, want mijn Kam's gta scripts doen het niet op 3ds max 2009 die ik nu heb. Zou iemand een link kunnen posten waar ik die trail kan downloaden.Greetz CoolieJoolie, Hallo CoolieJoolie, Bedoel je de 3ds max 8 trail van 2008? Die kan ik namelijk wel vinden Hier een link naar de download: 3d Max 8 download (2008). Als je een uit een ander jaartal bedoeld, geef het dan even aan. Succes! Edit: Kom er net achter dat die link niet meer werkt, voor een oudere versie van 3ds max 8 trail... Verder heb ik nog voor je gezocht op google, maar overal staat er ''this link has broken''. Ik ben bang dat er dus geen oudere versie's meer te downloaden zijn. Zo kwam ik ook nog dit forum tegen: forum/Can I still get 3ds max 8?.. Bewerkt: 22 juni 2008 door Global Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Heb je misschien nog een oplossing voor mijn probleem met Kam's gta scripts, want ik denk dat het probleem ligt bij het exporteren van het model naar dff. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.