Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 In het eerste Tw@t Cafe staat er een meisje achter de bar en die zegt de hele tijd als je binnenkomt: 'There's my favorite customer' 'Daar is mijn favoriete klant' en als je weggaat zegt ze ook van die dingen zoals: Kom snel terug. mijn vraag was, kan je haar als vriendin krijgen en hoe? Misschien heb je haar nodig voor de 100% ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Volgens mij is dat een kennis of familie van Roman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) het kan niet je vriendin worden en het is ook niet voor de 100% Bewerkt: 22 juni 2008 door delano08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Nah dat is gewoon een of ander vaag vrouwke dat Roman wel knap vond ofzoiets en ze kent Roman dus praat ze ook constant tegen jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 dat noemt men nu de klantvriendelijkheid zal wel voor de lol zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 dat noemt men nu de klantvriendelijkheid zal wel voor de lol zijn En het is ook leuk om voor de lol daarna een rocketlauncher in d'r gezicht te duwen! Dan rent ze hard weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Dat meisje vind jou idd leuk maar je kan haar alleen niet daten.. allehandra ofzow heet ze.. ze kent jou door roman die heeft gezecht dat jij daar naartoe zou komen. en daardoor weet ze wie je bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.