Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. EDIT: Sorry dat het verkeerd gepost staat. Bewerkt: 24 augustus 2008 door Gta Bram Reageren
mc-mo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. Volgens mij is het niet nodig om een topic te openen voor een glitch, het kan makkelijk bij glitches en bugs. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Volgens mij is dat een Bug,als ik met mijn auto in de Carwash ga dan zijn mijn deuren altijd dicht En bij jou zijn ze open dus een Bug en eigenlijk moet dit verplaatst worden naar het IV :Easteregg Fora. Reageren
delano08 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik ben vaak door de carwash heen gereden en heb het maar 1 keer meegemaakt dat er een deur open was Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde. Bewerkt: 22 juni 2008 door Iscariah Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. Heb ik ook vaak, meestal alleen de rechter deur, linker is pas 1 keer gebeurt. Met die cabrio moet ik eens proberen. Later Reageren
delano08 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde. leuk gevonden met die cabrio Reageren
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde. leuk gevonden met die cabrio idd het gebeurde mij ook wel eens dat zo'n kereltje dan je auto waste maar ik wist niet dat het kwam doordat ik dan in cabrio reed goed gevonden.. ONTOPIC: mij gebeurd dit ook bijna altijd wel niet helemaal altijd zo af en toe blijft ie dicht maar meestal staat ook bij mij de rechterdeur open Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde. leuk gevonden met die cabrio idd het gebeurde mij ook wel eens dat zo'n kereltje dan je auto waste maar ik wist niet dat het kwam doordat ik dan in cabrio reed goed gevonden.. ONTOPIC: mij gebeurd dit ook bijna altijd wel niet helemaal altijd zo af en toe blijft ie dicht maar meestal staat ook bij mij de rechterdeur open Mij nog niet overkomen. Of ik let ik er niet op Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Sorry dat het verkeerd gepost staat :$ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ik heb het nog nooit meegemaakt Reageren
josverstappen Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, maar wat heeft het voor'n zin om je auto te wassen???? Het kost alleen maar geld niet dat het duur is. Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Idd, heb ik ook. Best wel vaag btw 999e post!! Groeten, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.