Jump to content

Car wash Glitch


Gta Bram

Recommended Posts

Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. :cya:

EDIT: Sorry dat het verkeerd gepost staat.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. :cya:

Volgens mij is het niet nodig om een topic te openen voor een glitch, het kan makkelijk bij glitches en bugs.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! ^_^ Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een glitch ontdekt bij de carwash: telkens als ik mijn in de carwash rijd, en ik kom er weer uit en rij weg, dan staan mijn deuren altijd open. Best raar. :cya:

Heb ik ook vaak, meestal alleen de rechter deur, linker is pas 1 keer gebeurt.

Met die cabrio moet ik eens proberen.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! ^_^ Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde.

leuk gevonden met die cabrio :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! ^_^ Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde.

leuk gevonden met die cabrio :dans:

idd het gebeurde mij ook wel eens dat zo'n kereltje dan je auto waste maar ik wist niet dat het kwam doordat ik dan in cabrio reed goed gevonden..

ONTOPIC: mij gebeurd dit ook bijna altijd wel niet helemaal altijd zo af en toe blijft ie dicht maar meestal staat ook bij mij de rechterdeur open ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, da's me nog nooit gebeurt. Wat me wel een keer opgevallen is toen ik met een auto zonder dak erin reed. Toen ging de auto niet door die borstels heen maar kwam er een slaafje m'n auto netjes poetsten voor een schijtloontje van $5 ingame natuurlijk! ^_^ Echt wel leuk hoe Rockstar met dat soort dingen allemaal rekening houdt. Dat geeft best wel meerwaarde.

leuk gevonden met die cabrio :dans:

idd het gebeurde mij ook wel eens dat zo'n kereltje dan je auto waste maar ik wist niet dat het kwam doordat ik dan in cabrio reed goed gevonden..

ONTOPIC: mij gebeurd dit ook bijna altijd wel niet helemaal altijd zo af en toe blijft ie dicht maar meestal staat ook bij mij de rechterdeur open ;)

Mij nog niet overkomen. Of ik let ik er niet op :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...