ExploudeD Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mjn vrienden zeggen dat het registreren geld kost. Maar dit kan ik nergens vinden dus kost het registreren geld? Maar nou weet ik wel dat sommige dingen in het spel wel geld kosten maar wat kost nou geld en wat nou niet. Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Je kan je gewoon gratis aanmelden hoor;)Maar als je een 'seizoenkaart'(ofzo iets dergelijks)dan moet je betalen. Maar dat is niet verplicht dus ik zou zeggen meld je gewoon aan, het is gratis en voor niets. Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik speel OSM nu 1 jaar en 4 maanden met als gebruikersnaam gizmo1. Het is nog steeds verslavend . Ik ben nu FC Treviso in Italië, ik moet 16de worden en ik sta nu 13de in de competitie: "OUTLAWZ LEAGUE SO YOU BETTER R" Speelt er hier iemand trouwens Bondscoachspel? Dat is ook van de makers van OSM, het is hetzelfde maar dan met landenteams! Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Mijn account is nu verlopen...Vond het niet meer zo leuk. Reageren
Preddy Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Zijn een stel naaiers daar. Khad wat Seizoenskaart dagen op mn S1 gekregen door een quizje, hadden ze 'm na een poosje verwijderd omdat ik zogenaamd niet actief was. Was daar wel ffies 3 keer op de 2e plek met een doelstelling 17 clubje geworden. Echt uber flauw. Reageren
Jantje III Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 ik speel het ook ik heet goeiegast111 ik speel nou bij girondoux bordeaux( ik weet niet of ik het goed schrijf) maar ik vind het een heel leuk spel oja en wanneer ga je die comp maken? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Wie speelt hier OSM ? Zo ja; *Hoe heet je? *Welke team(s) ben je *Heb je Subaccaunts *Heb je een Seizoenskaart ( met een Seizoenskaart heb je meer mogelijkheden, zoals member zijn bij Runescape) Ik heet zoals op het forum jesperkaj Ik ben Sevilla FC Ik heb geen Subaccaunts Ik heb geen Seizoenkaart Link naar de website Bewerkt: 16 januari 2007 door jesperkaj Reageren
Thabit Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Troman Lincoln FC (Fantasy, seizoen bijna afgelopen) Nup Nup Bewerkt: 16 januari 2007 door Thabit Reageren
RTS Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Ik heet gewoon RTS met OSM, ik begin vandaag met Tottenham Hotspur. Ik ben seizoenskaarthouder en heb als subaccount Fc Groningen (RTSS1). Reageren
Jantje III Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Ik heet: Starky Ben nou Valencia no no Reageren
Pitbull Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 name: The_Pitbull Nu Charlton Atlethic, ik heb bij Arsenal, Man. City, Lokeren, 2x Deportivo la coruna, NAC Breda, Moeskroen en La louviere.... nee nee Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hier is al een toptic over. waar ergens in het overige games forum. Reageren
King Room Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Naam: Hellbird Club: Manchester United Subacount: Nee Seizoenkaart: Nee Het is een domme naam maarja!! Reageren
Rullez Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 IK heb het oudere topic gevonden. En je kan dat topic hier vinden. >>> Door NandroDavids: Topics samengevoegd<<< Reageren
demontventoux Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Ik ben op OSM geraakt via een vriend en ik vind het echt een leuk spel. Ik ben nu bijna op het eind van m'n 4rde seizoen. Nu: Naam: demontventoux Club: Tom Tomsk (Russische competitie) Subacount: Nee Seizoenkaart: Nee doelstelling: 10de stand: 7de Mijn vorige: club: MSV Duisburg doelstelling: 15 uiteindelijke plaats: 14 club: Hibernian FC doelstelling: 3 uiteindelijke plaats: 6 club: AS Bari doelstelling: 7 uiteindelijke plaats: 4 Bewerkt: 2 maart 2007 door demontventoux Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.