Jump to content

Online Soccer Manager (OSM)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mjn vrienden zeggen dat het registreren geld kost. Maar dit kan ik nergens vinden dus kost het registreren geld? Maar nou weet ik wel dat sommige dingen in het spel wel geld kosten maar wat kost nou geld en wat nou niet. :?

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

7

• Wrieh

5

• Mister.X

5

• Rullez

4

Geplaatst:

Je kan je gewoon gratis aanmelden hoor;)Maar als je een 'seizoenkaart'(ofzo iets dergelijks)dan moet je betalen. Maar dat is niet verplicht dus ik zou zeggen meld je gewoon aan, het is gratis en voor niets.

Geplaatst:

Ik speel OSM nu 1 jaar en 4 maanden met als gebruikersnaam gizmo1.

Het is nog steeds verslavend :*D. Ik ben nu FC Treviso in Italië, ik moet 16de worden en ik sta nu 13de in de competitie: "OUTLAWZ LEAGUE SO YOU BETTER R"

Speelt er hier iemand trouwens Bondscoachspel? Dat is ook van de makers van OSM, het is hetzelfde maar dan met landenteams! :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zijn een stel naaiers daar. Khad wat Seizoenskaart dagen op mn S1 gekregen door een quizje, hadden ze 'm na een poosje verwijderd omdat ik zogenaamd niet actief was. Was daar wel ffies 3 keer op de 2e plek met een doelstelling 17 clubje geworden. Echt uber flauw.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik speel het ook ik heet goeiegast111 ik speel nou bij girondoux bordeaux( ik weet niet of ik het goed schrijf)

maar ik vind het een heel leuk spel

oja en wanneer ga je die comp maken?

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Wie speelt hier OSM ?

Zo ja;

*Hoe heet je?

*Welke team(s) ben je

*Heb je Subaccaunts

*Heb je een Seizoenskaart ( met een Seizoenskaart heb je meer mogelijkheden, zoals member zijn bij Runescape)

Ik heet zoals op het forum jesperkaj

Ik ben Sevilla FC

Ik heb geen Subaccaunts

Ik heb geen Seizoenkaart

Link naar de website

Bewerkt: door jesperkaj
Geplaatst:

Ik heet gewoon RTS met OSM, ik begin vandaag met Tottenham Hotspur. Ik ben seizoenskaarthouder en heb als subaccount Fc Groningen :D (RTSS1).

Geplaatst:

name: The_Pitbull

Nu Charlton Atlethic, ik heb bij Arsenal, Man. City, Lokeren, 2x Deportivo la coruna, NAC Breda, Moeskroen en La louviere....

nee

nee

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben op OSM geraakt via een vriend en ik vind het echt een leuk spel. Ik ben nu bijna op het eind van m'n 4rde seizoen.

Nu:

Naam: demontventoux

Club: Tom Tomsk (Russische competitie)

Subacount: Nee

Seizoenkaart: Nee

doelstelling: 10de

stand: 7de

Mijn vorige:

club: MSV Duisburg

doelstelling: 15

uiteindelijke plaats: 14

club: Hibernian FC

doelstelling: 3

uiteindelijke plaats: 6

club: AS Bari

doelstelling: 7

uiteindelijke plaats: 4

Bewerkt: door demontventoux

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...