Jump to content

Online Soccer Manager (OSM)

Recommended Posts

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

7

• Wrieh

5

• Mister.X

5

• Rullez

4

Geplaatst:

ik speel het, ben Seizoenskaarthouder, en sta 1e met Tottenham, ben kampioen geweest met O.A. Chelsea.

3e met Udinese (moest 7e worden :sigaar: ) en ik sta nu 1e met Nederland in World A, moet 7e worden

Feshizzle ma nizzle!

Geplaatst:

Ze brengen altijd van die slechte online games uit, was het eerst nog gewoon PES of FIFA, is er nu OSM :? Eerst waren er ook online voetbalgames zoals WoS en Superkicks :N Die zijn ook een grote flop geworden :?

Geplaatst:

Heb je het al gespeeld Steel Dogg? Want aan je reactie te zien kende je het precies nog niet eens. Dus kan je ook niet echt weten of het stom is of niet....

Test het anders eerste even uit en zeg dan of je het stom vind of niet.

Ik heb net m'n seizoen met Tom Tomsk geïndigd en heb m'n doelstelling (10de) gehaald door 8ste te eindigen.

Nu speel ik in de Deense competitie met Brøndby IF. M'n doelstelling is het kampioenschap en na 2 speeldagen sta ik 1ste met 6/6 (samen met nog 3 andere ploegen)...

Het is de eerste keer dat ik met zo'n "grote" ploeg speel, waarbij ik voor de eerste plaats moet gaan. Kijken of ik niet bezwijk onder de druk ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Yes. Een Topic gevonden over het leuke Online Soccer Manager!

Ik ken het al lang. Maar ik snapte het nooit ( tot 2 weekjes geleden :D ) Die van mijn klas speelden het en ik wou het ook eens proberen. Ik ben ondertussen al Seizoenskaarthouder en heb nog 35 wedstrijden over en heb er al .. 5 gespeeld :D Wij zitten met heel onze klas in een League in .. :bier: Op server Jaap .. :puh: de competitie naam zeg ik niet anders kunnen jullie mijn gegevens opzoeken en ik wil geheim blijven hier in dit wereldje :puh:

Ik speel dus met Liverpool en ik sta 9gendes en moet 4des eindigen. Mijn Ploeg Rock!! Ik zal hier is even mijn gegevens noteren :D

Naam: Zijn beste vaardigheid:

Bellamy 88

Crouch 91

Fowler 88

Kuyt 92

Carew 90

Alonso 94

Gonzàlez 85

Gerrard 98

Luis Garcia 91

Sissoko 89

Kewell 84

Beckham 95

Agger 90

Aurelio 89

Finnan 85

Riise 91

Hyppia 87

Carrager 91

Reina 88

Dudek 84

Martin 77

Best een lekkere ploeg :)

Greettzzz..,,

Aeroplane

Geplaatst:
Nu speel ik in de Deense competitie met Brøndby IF. M'n doelstelling is het kampioenschap en na 2 speeldagen sta ik 1ste met 6/6 (samen met nog 3 andere ploegen)...

Het is de eerste keer dat ik met zo'n "grote" ploeg speel, waarbij ik voor de eerste plaats moet gaan. Kijken of ik niet bezwijk onder de druk ;)

Na de eerste competitiehelft sta ik nog steeds aan de leiding met een -vind ik- mooie 29/33. 9x gewonnen, 2x gelijk en nog niet verloren.

In de beker zit ik in de halve finales voorlopig. Op de tweede heb ik 3 punten voorsprong.

OSM is echt een leuk spel :D:tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben nu bezig met manchester city en sta 6des.

Goeie Tutorial ikzelf speel altijd in een 4-2-4 opstelling :)

Geplaatst: (bewerkt)

IK speel dit ook best lang maar nu wat minder actief,

Zoek me account voor meer info: Droppiefloppie10

Bewerkt: door Barttjueh100
Geplaatst:

OSM heb ik ook lang gespeeld...maar waar je plus voor betaald krijg je bij soccerproject gratis....je kan er je parking, plaatsen, bars, toiletten uitbreiden zonder extra bij te betalen...en je kan unieke naam kiezen...maarja je bent ervoor of ertegen...

Geplaatst: (bewerkt)
OSM heb ik ook lang gespeeld...maar waar je plus voor betaald krijg je bij soccerproject gratis....je kan er je parking, plaatsen, bars, toiletten uitbreiden zonder extra bij te betalen...en je kan unieke naam kiezen...maarja je bent ervoor of ertegen...

Ik heb eens op die soccerproject gaan kijken en vond het zoiets als hattrick.. naaperij :{

Ik zit nog steeds in dezelfde league als een paar posts hierboven , sta nu 3des :D en mijn beste speler is Gerrard ==> 110 :Y

Ik heb me op dat soccerproject aangemeld en het is te saai , ik ben er dus tegen :D Maar die geen dat het willen spelen no prob. :) OSM owned :puh:

Greetz

Aeroplane

Bewerkt: door Aeroplane
Geplaatst:

Oké ik heb mij hier dus aangemeld. Maar hoe kan ik spelers kopen? Want ik snap er geen bal van.

Geplaatst:

ik zit vaak in de fantasy, altijd leuk zo'n eigen team :D

ik gebruik de naam: Atletico Ananas :puh:

2x 1ste

1x 2de

1x 3de

1x 9de

( in het algemeen wel een goeie stats tot nu toe ... )

ik gebruik vaak: Figo en Kirkland in mijn team.

Figo scoort vaak en Kirkland is er om te trainen tot 105 :D

verder zie ik wel... :puh:

hoe koop je spelers:

zorg eerst voor een paar goede sponsors voor je aan het plannen bent welke speler je koopt.

door de sponsors krijg je een bepaald aantal Euro's per dag.

als je geld hebt ( ik raad aan 10 mil. + ) ga je naar transferlijst in het schema: Spelers.

dan druk je op koop bij de spelersnaam en hij wordt direct in je team opgenomen.

suc6

M.I.

ps: als iemand een comp. kan aanmaken, is het dan geen idee om een comp. te starten van het forum ? lijkt me wel leuk

Geplaatst:

Oké ik heb mij hier dus aangemeld. Maar hoe kan ik spelers kopen? Want ik snap er geen bal van.

Transfer menu....je hebt gratis spelers en waar je voor moet betalen...kijk voor positie speler dat je wil hebben en leeftijd etc....als er geen bedrag word gevraagd voor speler geld het beste aanbod van bepaalde persoon en die krijgt dan de speler...

Een seizoen duurt een kleine maand...je moet gewoon eerst wat knoeien en geld verdienen met reclame en met eventueel enkele spelers verkopen die je teveel hebt...2 Sanmax reclameborden brengen altijd al lekker op...probeer eerst defensief te spelen en hou je fans tevreden met genoeg toiletten en parking etc...hierna begin je je stadion lichtjes uit te breiden en dan breid je ook meteen je ploeg speler per speler uit....en uiteindelijk bouw je hypermodern jeugdcentrum en krijg je gratis jeugdspelers die soms wel redelijk wat waard zijn....

Ik geef toe moeilijk op het eerste zicht en zeker wat moeilijker dan OSM...maar zolang je niet onder -200 K gaat behoud je je ploeg voor eeuwig eveneens als je upgrades aan je stadion...dus niet op einde van seizoen opnieuw beginnen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...