cilic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik was op youtube een druk op een filmpje the heart of liberty city iemand ging in het vrijheidsbeeld tot vanboven met een ladder en helemaal vanboven stond een kloppend hart echt dit is zot supergroot in het vrijheidsbeeld Reageren
Fa_ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dat meen je niet Ps. Dat was allang bekend Reageren
Platypus Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik was op youtube een druk op een filmpje the heart of liberty cityiemand ging in het vrijheidsbeeld tot vanboven met een ladder en helemaal vanboven stond een kloppend hart echt dit is zot supergroot in het vrijheidsbeeld Dit is allang bekend. Reageren
RS-modder Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Wow echt? Sorry maar dit was al heel lang bekend. Reageren
niko belic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 sorry maar er zijn al zoveel topic's over the hart of the city gemaakt het is wel echt dat hart maar er zijn al een stuk of 10 tpic's over gemaakt dus nutteloos Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Sorry hoor voor iedereen die hier op gereageerd heeft, maar je hoeft ook niet zo op iemand te reageren. Hij is net nieuw dus doe ff rustig. Cilic, voortaan kan je met de zoekfunctie dit soort dingen opzoeken. Jellybee Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Je kan beter eerst even de zoekfunctie gebruiken als je denk dat je een nieuw easter-egg gevonden hebt. Maar kan iedereen gebeuren toch.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 We hoeven hier nou geen spam-topic van te maken door 20x de reactie te geven: "Dit is allang bekend". 1x begrijpt hij ook wel.. Reageren
cilic Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ok sorry mensen niet kwaad worden maar ben bezeten door gta IV Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ok sorry mensen niet kwaad worden maar ben bezeten door gta IV Ik ook, maar andere mensen ook. En ik weet dat en het spel is al weer een tijdje uit. Mocht ik iets willen weten staat het vast al op Internet. Om dat terug te vinden is simpel: Zoekfunctie gebruiken. Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ja, en je kunt even in het easteregg gedeelte hiervoor kijken, dan had je gezien dat hier meerdere topics over zijn. Later Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik was op youtube een druk op een filmpje the heart of liberty cityiemand ging in het vrijheidsbeeld tot vanboven met een ladder en helemaal vanboven stond een kloppend hart echt dit is zot supergroot in het vrijheidsbeeld heb ik ook al ontdekt maar bedankt Reageren
Carl-J Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ok sorry mensen niet kwaad worden maar ben bezeten door gta IV en je bent niet de enige Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 "Wow dit moet je lezen" Nee... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik kom even het moderatortje uithangen. Want "Het was allang bekend" is me nu al zeker 6 zeer langsgekomen. Dat jochie begrijpt het nu wel hoor. ffs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.