cilic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 er werd gezegd dat er veel nederlandse mensen mee deden aan het spel maar kan je het nu in het nederlands zette of ni (ondertitteling) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Nee helaas heb je geen Nederlandse ondertiteling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb wel gehoord dat er sommige mensen zijn die Nederlands praten, zonder ondertiteling dan wel te verstaan. Maar dat heb ik alleen maar gehoord, is ergens een topic over hier geloof ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 nee is niet mogelijk want Rock Star blijft een Amerikaans bedrijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) er werd gezegd dat er veel nederlandse mensen mee deden aan het spel maar kan je het nu in het nederlands zette of ni (ondertitteling) Het kan niet nee. Want Nederlands is geen wereldtaal en om nou voor 2 landjes te gaan lopen vertalen, daar zou ik m'n geld ook niet insteken als ik Rockstar was. Bewerkt: 22 juni 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Helaas... Geen Nederlandse ondertiteling! Mocht er ooit een PC versie uitkomen, dan wordt er vast wel weer Nederlandse ondertiteling door modders gemaakt. Dat was met de vorige delen ook zo. Maar komt ie wel op de PC, dat blijft de vraag natuurlijk.... Alleen Rockstar weet dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) nee is niet mogelijk want Rock Star blijft een Amerikaans bedrijf Dat slaat nergens op, want er is ook een Duits, Spaanse, Franse, Italiaans en natuurlijk Engels Subtitles/ondertitelingen. Bewerkt: 22 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb wel gehoord dat er sommige mensen zijn die Nederlands praten, zonder ondertiteling dan wel te verstaan. Maar dat heb ik alleen maar gehoord, is ergens een topic over hier geloof ik.. Er zitten wel nederlands pratende peds in, in delen van de stad, wat door 'Holland' is opgericht zeg maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb wel gehoord dat er sommige mensen zijn die Nederlands praten, zonder ondertiteling dan wel te verstaan. Maar dat heb ik alleen maar gehoord, is ergens een topic over hier geloof ik.. Er zitten wel nederlands pratende peds in, in delen van de stad, wat door 'Holland' is opgericht zeg maar. Nee... Je vindt ze op touristische gebieden. In Northwood, waar de wijk East-Holland ligt, lopen juist de gangsters die de maatjes zijn van Dwayne[/font] rond. Touristen zie je daar veel minder vaak. Een goede kans om touristen aan te treffen is Middle Park of Happiness eiland. Ze zijn ook in andere gebieden maar dit zijn hotspots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Helaas heb je geen Nederlandse ondertiteling maar als je dingen niet kunt verstaan kun je wel Amerikaanse ondertiteling aanzetten, en er zijn inderdaad Nederlandse toeristen die Nederlands spreken. Bewerkt: 22 juni 2008 door mc-mo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 nee is niet mogelijk want Rock Star blijft een Amerikaans bedrijf Dat slaat nergens op, want er is ook een Duits, Spaanse, Franse, Italiaans en natuurlijk Engels Subtitles/ondertitelingen. Nederlands is een taal dat maar door 20-30 miljoen mensen gepraat word en maar in 2 landen ofzo. Spaans en Frans zijn 2 grote wereldtalen, Duits en Italiaans zijn ook redelijk groot. Het slaat dus echt wel ergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 De Nederlandse ondertiteling is er nog niet. Deze zal allicht een keer komen op de eventuele PC versie van IV. Wel zijn er Nederlandse peds. Sommige mensen beweren dat toeristen in Libery City Nederlandse dingen zeggen. Als Nico dan op hun richt met een wapen, dan zeggen ze 'Alsjeblieft doe dit niet' of 'Ga weg !!'. Ik zelf heb dit nog niet meegemaakt, maar ook dit zal nog wel een keer gebeuren. Verder zijn er ook Hollandse straat namen. Zo heb je de straat naam/gedeelte dat "East Holland". Ook de Rotterdam Hill. Niet alleen dit is allemaal Nederlands maar ook in bepaalde missie namen zit het woordje 'Holland' in, bijvoorbeeld : The Holland Play van Playboy X en Holland Nights van Francis McReary. Verder zijn er niet meer dingen dat met Nederland/Holland te maken heeft. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 nee is niet mogelijk want Rock Star blijft een Amerikaans bedrijf Dat slaat nergens op, want er is ook een Duits, Spaanse, Franse, Italiaans en natuurlijk Engels Subtitles/ondertitelingen. klopt idd maar dat komt omdat nederlands geen belangrijke taal is in europa alleen in nl en belgië spreken ze nederlands (ok belgië is vlaams maar lijkt toch heel veel op nederlands) en nederlanders passen zich altijd wel aan naar andere talen dus maken ze het niet nederlands.. En het zal ook wel te maken hebben met geld denk ik.. want in nederland kopen ze het spel toch wel ongeacht de taal of ondertiteling (als het engels is dan) maar al die italianen en fransozen etc. zijn allemaal te lui om andere talen te leren en kopen het spel dan dus niet als het niet in hun taal is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Er zullen altijd wel mensen zijn die een versie maken voor een GTA op de PC dat er dan NL ondertiteling onderzit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 ps3 gaat homebrew toelaten op eigen risico dus dan komen er ook wel mods op de ps3 daarvoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.