Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb nu GTA United geinstaleerd maar als hij gaat laden krijg ik een melding gta_sa.exe werkt niet meer.

Hoe kan ik nu spelen?

Geplaatst:

Ik heb de modificatie zelf nooit gebruikt, maar kreeg je ook een 'main.scm' bij de modificatie geleverd? (lijkt me wel) Indien dat wel zo was, moet je een nieuw spel starten. Dit komt door de verschillen in versies (niet de verschil van versie voor het modden (die van Dutchy3010), maar qua savegames); in de 'main.scm' staat welke missies je kan spelen, en als jij bij een savegame een missie hebt gedaan die nergens in jouw spel zit, wil dat natuurlijk niet :puh:

Geplaatst:
Ik heb de modificatie zelf nooit gebruikt, maar kreeg je ook een 'main.scm' bij de modificatie geleverd? (lijkt me wel) Indien dat wel zo was, moet je een nieuw spel starten. Dit komt door de verschillen in versies (niet de verschil van versie voor het modden (die van Dutchy3010), maar qua savegames); in de 'main.scm' staat welke missies je kan spelen, en als jij bij een savegame een missie hebt gedaan die nergens in jouw spel zit, wil dat natuurlijk niet :puh:

Sterker nog, al zou je alles hetzelfde hebben, maar maar één klein dingetje anders in de main.scm, dan slaat hij nog vast. Het is heel anders (technischer) dan dat jij zegt.

Denk eraan dat het een WIP mod is. Zoals jij het zegt, kunnen wij er vrij weinig mee. "ik heb een mod geïnstalleerd en hij werkt niet", is niet bepaald helder. Enige tip die ik je kan geven is dat je de read me goed moet doorlezen. Anders moet je in het topic van GTA United (hier of op GTAForums.com) je probleem uitleggen, die weten er vast meer van dan wij.

Geplaatst: (bewerkt)

heb je de saex.dat wel in de gtafolder geplaatst? zonder dat kladblok bestandje werkt het hele spel niet

(ik heb hem ook)

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Na heel veel prutsen heb ik hem.

Weten jullie of er ook nog 1 komt met SA erbij of een kleine upgrade.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...