kamranoi Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 anime renders openen niet. er is iets met het formaat. jpg's doen het wel maar png's niet. weet iemand een oplossing? Reageren
kamranoi Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) ik wil het echt weten. Bewerkt: 22 juni 2008 door kamranoi Reageren
Daan007 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik snap je probleem niet helemaal. Wáár openen de renders zich niet? En de volgende keer iets meer geduld dan 2 uurtjes. Reageren
kamranoi Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik snap je probleem niet helemaal. Wáár openen de renders zich niet? En de volgende keer iets meer geduld dan 2 uurtjes. Photoshop Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Welke foutmelding geeft hij? Reageren
kamranoi Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 clould not op c\bla bla bla becuse the file format module cannot parse the file Reageren
M4X Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 En hoe open je je renders? Probeer het eens op verschillen manieren, bijvoorbeeld eerst gewoon rechtermuisknop -> copy en dan File -> New Document -> Ctrl + V. Als dat niet werkt kan je Photoshop opnieuw opstarten, soms helpt dat. Ook kan je de render gewoon opslaan (rechtermuisknop -> opslaan als) en daarna in Photoshop openen (File -> Open -> ...). Als deze manieren allebei niet werken, kan je dan een screenshot maken van je probleem? Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Dit krijg ik altijd te zien als ik een render wil openene ik heb alles geprobeerd maar het helpt niet. P.S. de bestand naam en waar het in zit heb ik gesencoreerd want het is overig. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Laat de hele code zien. Zo zijn we nog niks...... Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Laat de hele code zien. Zo zijn we nog niks...... dit is de hele error alleen heb ik de bestand locatie ff weggelaten want dat doet er niet toe. als je iets anders bedoelt vertel het me dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.