cilic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik heb wat forums gelezen en veel mensen zeggen ik kan niet op de servers enz. toe ik iemand op een forum zag praten over firmwares heb het opgezocht en vond dit je kan de je PS3 updaten dit komt van sony er staat dat de firmwares geen grote updates zijn maar dat ze online games stabieler maken waarschijnlijk moet je je PS3 gewoon updaten dan lukt alles wel beter Reageren
Hayte Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 het antwoord werkt niet... bij mij lukte het pas bij de vorige patch van RockStar zelf... Reageren
justin111 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 sinds die 1e patch van rockstar is me gta online totaal veneukt.. Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Die van mij deed het ook gewoon goed, maar na die patch krijg ik maar geen geld meer erbij online :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.