Jump to content

Killing Pegorino...


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ik ben bij de missie waarin je Pegorino moet omleggen. Het pakhuis kom ik nog redelijk makkelijk door. Maar wanneer ik vanuit de motor in de helicopter spring, wordt deze vrijwel direct getroffen door een rocket launcher...?

Geen zin om hem na 4 keer nog vaker te gaan proberen... :duh:

BLES00229SGTA400.rar

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist de bedoeling dat die Rocket Launcher je helikopter naar beneden haalt :puh:. Als je dan nog even verder kijkt zie je dat Niko de helikopter nog net op de grond kan neerzetten voordat hij ontploft.

Hierna moet je alleen nog Jimmy Pegorino[/font] vermoorden en de storyline is compleet!

Als je echt wilt dat iemand de savegame haalt zal ik dat wel doen ;).

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, je kunt wel uit de lucht geschoten worden (waarna missie failed is). Inderdaad moet je ook geraakt worden voor de cutscene, maar als je van tevoren al te vaak geraakt ben, gaat de helikopter toch kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, je kunt wel uit de lucht geschoten worden (waarna missie failed is). Inderdaad moet je ook geraakt worden voor de cutscene, maar als je van tevoren al te vaak geraakt ben, gaat de helikopter toch kapot.

Vandaag weer iets nieuws bijgeleerd. Ik zal de missie wel voor je doen ;).

[Edit] De savegame moet niet meer gehaald worden, Pennywise gaat een savegame downloaden :).

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...