Nickk-V Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Heey, Ik ben nieuw hier en ik wil graag even wat vragen. Ik wil graag opnieuw beginnen met GTA IV, maar ik weet niet hoe. Als ik mijn Xbox 360 aandoe, opent hij meteen GTA IV, dus kan ik geen nieuw spel kiezen ofso. Hoe moet ik nou opnieuw beginnen met mijn spel? Ik wil me andere spel wel houden, want heb hem wel is uitgespeeld. Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dan moet je naar menu gaan en dan naar game daar kan je nieuwe game kiezen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ten eerste hartelijk welkom op dit forum. Als je je game hebt opgestart dan druk je vervolgens op: Start/Game/Delete je eigen game/ en begin vervolgens met een New Game. Dit lijkt me niet moeilijk ? Succes DSgregor Bewerkt: 22 juni 2008 door DSgregor Reageren
Nickk-V Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ten eerste hartelijk welkom op dit forum. Als je je game hebt opgestart dan druk je vervolgens op: Start/Game/Delete je eigen game/ en begin vervolgens met een New Game. Dit lijkt me niet moeilijk ? Succes DSgregor Dankjewel Reageren
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ten eerste hartelijk welkom op dit forum. Als je je game hebt opgestart dan druk je vervolgens op: Start/Game/Delete je eigen game/ en begin vervolgens met een New Game. Dit lijkt me niet moeilijk ? Succes DSgregor Dankjewel hoeft niet perc zoals hij het zegt je kan ook start/game/new game en dan kan je je oude save game nog bewaren en intvervolg op een andere save spot je nieuwe save game saven.. Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ten eerste hartelijk welkom op dit forum. Als je je game hebt opgestart dan druk je vervolgens op: Start/Game/Delete je eigen game/ en begin vervolgens met een New Game. Dit lijkt me niet moeilijk ? Succes DSgregor Dankjewel hoeft niet perc zoals hij het zegt je kan ook start/game/new game en dan kan je je oude save game nog bewaren en intvervolg op een andere save spot je nieuwe save game saven.. Dat klopt.. ( Vergeten te zeggen.. :$ ) Reageren
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Dat klopt.. ( Vergeten te zeggen.. :$ ) maakt niet uit kan gebeuren maar ik d8 ik zeg het toch wel ff. voordat hij z'n andere savegame verwijdert (dat zou wel zonde zijn als hij toch nog wel eens verder wil met z'n eerste save) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.