Jump to content

MP3 Gezocht!


Fiegel5

Recommended Posts

Ik zoek op dit moment een leuke mp3/mp4/ipod of whatever. Ik wil het niet duurder dan 40 euro (50 nog oké). Graag met meer dan 512 MB. En NIET via internet, ik wil naar de winkel! Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Dixons heb je deze:

Mp3 speler met 2 GB (49,99)

7106741amp3speler2gbrx9.gif

Apple Ipod shuffle 1GB (44,99)

7097416a1gbipodshufflegt1.gif

Bij Bartsmit:

Tom Tec mediaplayer 1 GB wit (27,95)

0158735tomtecmediaplayeda0.jpg

RC 2200 MP4 speler Touchscreen 2 GB (35,00)

0264638rc2200mp4speler2ve8.jpg

Mediaplayer 2 GB zwart frosted (35,00)

0249975mediaplayer2gbzwhj0.jpg

Hopelijk kom je er zo een beetje uit, met wat je graag wilt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je vindt tegenwoordig al gemakkelijk een MP3 of zelfs MP4 speler met minstens 512 Mb voor minder dan 20 euro. Daarom is het best dat je meteen eentje met een grotere capaciteit neemt, deze zijn tegenwoordig ook niet meer zo duur!

Link to comment
Delen op andere websites

(..)

Bij Bartsmit:

RC 2200 MP4 speler Touchscreen 2 GB (35,00)

0264638rc2200mp4speler2ve8.jpg

(..)

Heb je daar wat meer informatie over? Iets van een Nederlanse review? Of product informatie? En hoelang is hij daar nog te koop?

Link to comment
Delen op andere websites

Reviews kan je gewoon onder google vinden: tweakers.net/Ricatech RC2200 MP4-player review en bespreking.

Ik denk dat ik die ga halen, zal hij over een paar weken ook nog te koop zijn?

Ik heb geeb idee. Ik kan daar verder ook geen informatie over vinden :N

Maar is hij verder kwa kwaliteit enzo goed? Ik wil er graag lang mee voort!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de link die ik je geven heb, naar onder had gescrold was je dit tegen gekomen:

Na gebruik / conclusie:

Het apparaat bevalt me verrassend goed. Vooral de xvid ondersteuning heb je veel mogelijkheden om nette encodes te maken die niet te groot worden. Andere apparaten kunnen alleen AMV aan en die kan wel overdreven groot worden. Met rond 24 fps is het nog steeds goed bekijken.

De speldeel is puur extraatje want het is echt bijna niks. En als je te lang op M drukt ben je spel kwijt.

De luskoptelefoon was slimme en unieke accessoire in de pakket.

Het apparaat voelt metaal en massief aan en dat voelt dus niet goedkoop aan.

De speakertje levert voldoende geluid, maar gaat niet uit als je koptelefoon insteekt. Het moet met hand uitgezet worden. De radiofunctie werkt goed.

De menu is goed opgebouwd en is niet saai.

De stylus is echter groter dan het apparaat en kan niet ergens ingestoken worden. Dat is jammer. Maar de stofzak heeft ruimte genoeg voor stylus. Bediening met vinger zal ook lukken, maar dan kan het vies worden. Gelukkig is stofdoekje in staat om scherm weer schoon te maken.

Kwa kwaliteit heb ik er verder geen verstand van, maar zoals deze gebuiker aan geeft is het geen slecht apparaatje.

Als je mijn mening wilt weten, kijk ik weet niet hoe jij in je budget zit (35 euro vind ik spot goedkoop) dus stel hij gaat een keer stuk kan je altijd nog een ander halen. Eerlijk gezegd ga ik altijd liever voor de bekende merken als: Phillips en Apple enz.

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Bart Smit bij ons is hij niet te koop, verder kan ik ook geen informatie vinden over andere winkels...

Is er bij jou in de buurt dan geen Dixons of andere electronica winkels? Bijv. Een Mediamarkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om de RC 2200 MP4 speler Touchscreen te kopen:

0264638rc2200mp4speler2ve8.jpg

Nu was ik op de site van Bart Smit aan het kijken, en daarop staat dat dze MP4 alleen via internet te verkrijgen is.

Ikzelf heb nog nooit iets van internet gekocht en vroeg mij dus af of het wel veilig was.

Heeft iemand al iets online gekocht van Bart Smit, en was dat goed verlopen?

Alvast Bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal ongetwijfeld veilig zijn. Ik koop regelmatig electronica/games op website's. Alleen nog geen Bartsmit geprobeerd. Tevens is het een bekend bedrijf dus je kunt er vast wel van uit gaan dat alles goed zit. Nog even een link naar de site Bartsmit.com/informatie/Algemene Voowaarden. Hier kun je ook alles lezen over hoe een bestelling verloopt en welke betalingsmogelijkheden er zijn. Kortom genoeg betrouwbare informatie dus!

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...