Jump to content

MP3 Gezocht!


Fiegel5

Recommended Posts

Ik ben ook van plan om de RC 2200 MP4 speler Touchscreen te kopen:

0264638rc2200mp4speler2ve8.jpg

Nu was ik op de site van Bart Smit aan het kijken, en daarop staat dat dze MP4 alleen via internet te verkrijgen is.

Ikzelf heb nog nooit iets van internet gekocht en vroeg mij dus af of het wel veilig was.

Heeft iemand al iets online gekocht van Bart Smit, en was dat goed verlopen?

Alvast Bedankt. :)

bij bart smit heb ik nog nooit online gekocht maar het zal uiteraard goed zijn aangezien ik van de raarste sites heb gekocht en het altijd nog is binnengekomen

+tipje kijk ook of je met paypal kan betalen want paypal is tevens ook soort van verzekering

Link to comment
Delen op andere websites

(..)

Bij Bartsmit:

RC 2200 MP4 speler Touchscreen 2 GB (35,00)

0264638rc2200mp4speler2ve8.jpg

(..)

Het is zo'n fake Ipod touch :schater: En het is van de bart smit, een speelgoed winkel :bonk:

Mijn mening is dat het een nul kwaliteit toestel is, en waar je zeker niet op garantie moet rekenen ( gratis)

Ik had ook eerst zo'n MP3 van de Aldi gekocht :$ :roll:

Hij was al na 2-3 maanden kapot! De oortjes waren kapot, het schermpje was al gebarsten enz.

Nu heb ik al sinds een half jaar een Ipod, waar je wel wat meer voor betaald maar wat wel kwaliteitsvol is.

Van de service kan ik niets zeggen want ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Let op als je van die goedkope spulletjes koopt!

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat het een nul kwaliteit toestel is, en waar je zeker niet op garantie moet rekenen ( gratis)

In de review die ik in één van mijn eerdere posts heb laten zien, staat dat die gebruiker er zeer tevreden over was. Maar zoals ik ookal eerder zei kun je inderdaad beter een bekend merk kopen. Verder sluit ik me ook volledig bij jou post aan.

@Fiegel: Als je het apparaatje verder niet kunt vinden, probeer dan eens naar andere winkels te kijken (het beste natuurlijk een electronica winkel). Die zijn er toch vast wel te vinden? Aangezien je budget van maximaal 50 euro, zul je niet zo ver komen wil je echt zo'n multifunctioneel apperaatje.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat het een nul kwaliteit toestel is, en waar je zeker niet op garantie moet rekenen ( gratis)

In de review die ik in één van mijn eerdere posts heb laten zien, staat dat die gebruiker er zeer tevreden over was. Maar zoals ik ookal eerder zei kun je inderdaad beter een bekend merk kopen. Verder sluit ik me ook volledig bij jou post aan.

@Fiegel: Als je het apparaatje verder niet kunt vinden, probeer dan eens naar andere winkels te kijken (het beste natuurlijk een electronica winkel). Die zijn er toch vast wel te vinden? Aangezien je budget van maximaal 50 euro, zul je niet zo ver komen wil je echt zo'n multifunctioneel apperaatje.

Ik wil graag iets met Touchscreen. Dat wou ik al een paar maanden terug al..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag iets met Touchscreen. Dat wou ik al een paar maanden terug al..

Als je dat echt persé wilt...

o.a. bij de Dixons:

De goedkoopste, maar geen touch op het beeld zelf (wel de toetsen zijn touch)

SAMSUNG YP-S3JAB 4 GB multimediaspeler zwart

7108430a4gbsamsungpz6.jpg (79,99)

Wil je echt graag touch op het beeldscherm dan zit je zeker boven de 100 euro. Zo'n vergelijkbare als van de Bartsmit is bij de dixons 279,00 euro. Maar dan weet je wel zeker dat je goeie kwaliteit in handen hebt. >link<

Dus ik denk dat je beter vrede kan hebben met één die geen touch heeft. Anders zal je toch nog even geduldig moeten sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag iets met Touchscreen. Dat wou ik al een paar maanden terug al..

Als je dat echt persé wilt...

o.a. bij de Dixons:

De goedkoopste, maar geen touch op het beeld zelf (wel de toetsen zijn touch)

SAMSUNG YP-S3JAB 4 GB multimediaspeler zwart

7108430a4gbsamsungpz6.jpg (79,99)

Wil je echt graag touch op het beeldscherm dan zit je zeker boven de 100 euro. Zo'n vergelijkbare als van de Bartsmit is bij de dixons 279,00 euro. Maar dan weet je wel zeker dat je goeie kwaliteit in handen hebt. >link<

Dus ik denk dat je beter vrede kan hebben met één die geen touch heeft. Anders zal je toch nog even geduldig moeten sparen.

Ik weet het, maar als ik zo de Reviews lees van die van de Bart Smit. Zijn ze best positief, ik ben nog maar 12 (bijna 13). Dus een ding van 300 euro, nee dankje. Dat verlies of sloop ik toch. Ik ga hoofdswaarschijnlijk vanmiddag met me pa naar de stad, dan ga ik wat winkels langs om te kijken of die hebben. Want als ik het op internet kan bestellen, dan kan de Bart Smit ze toch ook laten komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, maar als ik zo de Reviews lees van die van de Bart Smit. Zijn ze best positief, ik ben nog maar 12 (bijna 13). Dus een ding van 300 euro, nee dankje. Dat verlies of sloop ik toch. Ik ga hoofdswaarschijnlijk vanmiddag met me pa naar de stad, dan ga ik wat winkels langs om te kijken of die hebben. Want als ik het op internet kan bestellen, dan kan de Bart Smit ze toch ook laten komen?

Inderdaad, dan is de beste keuze toch die van de Bartsmit. Als je hem niet meer kan vinden of hij is uitverkocht (hou er dus wel rekening mee dat deze variant alleen bij Bartsmit en Intertoys wordt verkocht). Kan je proberen hem te bestellen, kan wel wat langer duren mits hij uitverkocht is. Maar meestel is de voorraad van de winkel en de webshop gescheiden, dus de kans dat je bij de webshop het binnen 1-3 werkdagen hebt is wel weer groot. En anders wordt hij gewoon door het bedrijf als voorraad weer bijbesteld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, maar als ik zo de Reviews lees van die van de Bart Smit. Zijn ze best positief, ik ben nog maar 12 (bijna 13). Dus een ding van 300 euro, nee dankje. Dat verlies of sloop ik toch. Ik ga hoofdswaarschijnlijk vanmiddag met me pa naar de stad, dan ga ik wat winkels langs om te kijken of die hebben. Want als ik het op internet kan bestellen, dan kan de Bart Smit ze toch ook laten komen?

Inderdaad, dan is de beste keuze toch die van de Bartsmit. Als je hem niet meer kan vinden of hij is uitverkocht (hou er dus wel rekening mee dat deze variant alleen bij Bartsmit en Intertoys wordt verkocht). Kan je proberen hem te bestellen, kan wel wat langer duren mits hij uitverkocht is. Maar meestel is de voorraad van de winkel en de webshop gescheiden, dus de kans dat je bij de webshop het binnen 1-3 werkdagen hebt is wel weer groot. En anders wordt hij gewoon door het bedrijf als voorraad weer bijbesteld :)

Wat hoor ik nou? Is hij ook gewoon bij de intertoys te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hoor ik nou? Is hij ook gewoon bij de intertoys te halen?

Als je alle posts had gelezen en de review die ik je had gegeven :clown:

intertoys werd ook vermeld op de review.

Ik heb wel gelezen, maar heb alleen het belangrijkste onthouden. Bij de intertoys hebben ze hem zeker ook alleen op internet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel gelezen, maar heb alleen het belangrijkste onthouden. Bij de intertoys hebben ze hem zeker ook alleen op internet?

Op de website zelf kan ik maar 3 MP3's vinden... 2 eenvoudige en 1 met beeld maar zonder touch. Als er een Intertoys bij jou in de buurt is kan je het beste zelf even in de winkel kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanmiddag contact opgenomen met beide winkels, bij de Bart Smit konden ze hem niet bestellen. En bij de Intertoys hebben ze hem niet meer, ze hadden alleen een nieuwe. Maar die koste 65 euro. Ik ben Fiegel, maar niet gek…

Nu ga ik Mn ouders overhalen om hem te bestellen, anders zal ik toch echt verder op pad moeten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hem ondertussen toch maar bestelt, en ik heb hem binnen. Het is een erg fijn ding, alleen af en toe reageert hij niet optimaal. Maar daar zet ik me wel doorheen ^_^ . Bedankt Global!

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...