Koen_92 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Hoi, Ik heb bijna alle Uniquestunts gedaan, ik moet er nog een paar. Alleen weet ik niet welke ik nog moet. Na wat zoeken op dit forum kwam ik dit topic tegen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=unique+stunt Daarin wordt verwezen naar het programma Uniquecall. Maar de link naar dat programma is dood, heeft iemand een werkende link? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Hmmm, vreemd, bij mij is de link niet dood. Ik kom gewoon op deze site uit. Ik geef je anders wel de directe link voor het programma. Klik hier. Mocht de link niet werken heb ik het even gedownload en upgeload voor je: uniquecallv1.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Eerlijk gezegd was dode link niet goed uitgelegd van mij, hij wil het bestand gewoon niet downloaden: Nu heb ik de bijlage van jou geprobeerd, die download wel, maar kan ik niet uitpakken, het bestand is beschadigd: Krijg jij hem wel uitgepakt? Ik vind het in ieder geval vreemd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Inderdaad, ik krijg hem ook niet uitgepakt. Ik raad je aan om een PB te versturen naar -Matthijs-, ik weet namelijk dat hij het programma heeft, dus hij kan het je dan doorsturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Ik heb Matthijs een PB gestuurd, dus nu maar afwachten. Hanneswasco, in ieder geval bedankt! Groeten, Koen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Het is me gelukt Ik heb alle Unique Stunts. Voor degene die hier toevallig komt en het programma ook nog nodig heeft: http://www.megaupload.com/?d=U2XOC9S0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.