Jump to content

car theft

azgeleor

Recommended Posts

hallo,

nu ik de storyline heb uitgespeeld wil ik de missies doen waarbij je auto's moet verzamelen en nadien afleveren. Ik vind deze auto's wel maar dan moet je normaal stevie bellen maar ik heb die niet in men gsm lijst staan. kan iemand mij helpen

Delen op andere websites

Je moet Stevie niet bellen hoor. Als je één van z'n auto's steelt dan zal er een vermelding komen dat je de auto naar Stevie's garage moet brengen in Bohan, die dan aangegeven staat op de kaart.

Maar je moet wel de auto stelen die Stevie je SMS't he. Dus in het gebied, en echt die auto. Kijk voor meer info eens op de Car Thefts pagina van WikiGTA.

Delen op andere websites

Je moet Stevie niet bellen hoor. Als je één van z'n auto's steelt dan zal er een vermelding komen dat je de auto naar Stevie's garage moet brengen in Bohan, die dan aangegeven staat op de kaart.

Maar je moet wel de auto stelen die Stevie je SMS't he. Dus in het gebied, en echt die auto. Kijk voor meer info eens op de Car Thefts pagina van WikiGTA.

Maar ik krijg nooit een sms bericht van stevie om een wagen te stelen.

Delen op andere websites

Kijk eens in je inbox van je GSM waarschijnlijk staat die daar gewoon hoor :).

Dan staat er een auto bijvoorbeeld een Banshee en dan moet jij die ophalen bij die plek en naar Stevie's garage brengen ;)

Delen op andere websites

Dan staat er een auto bijvoorbeeld een Banshee en dan moet jij die ophalen bij die plek en naar Stevie's garage brengen ;)

Hij vraagt je dat toch via mail? Of heb ik nou gewoon te weinig koffie op vandaag.? :?

Delen op andere websites

Hij vraagt je dat toch via mail? Of heb ik nou gewoon te weinig koffie op vandaag.? :?

Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. ;)

Delen op andere websites

oja.. :D

Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. :duh:

zal dat eens checken via e-mail en in men inbox van men gsm

je krijgt de smsjes als je alle 10 auto`s voor brucie heb gestolen,de missie smackdown en de missie no.1 hebt gedaan

suc6 ermee

Delen op andere websites

oja.. :D

Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. :duh:

zal dat eens checken via e-mail en in men inbox van men gsm

je krijgt de smsjes als je alle 10 auto`s voor brucie heb gestolen,de missie smackdown en de missie no.1 hebt gedaan

suc6 ermee

Neen hoor, je hoeft niet alle 10 de auto's voor Brcie gestolen hebben. De missie Smackdown en No. 1 voltooien is meer dan genoeg. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...