azgeleor Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 hallo, nu ik de storyline heb uitgespeeld wil ik de missies doen waarbij je auto's moet verzamelen en nadien afleveren. Ik vind deze auto's wel maar dan moet je normaal stevie bellen maar ik heb die niet in men gsm lijst staan. kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Je moet Stevie niet bellen hoor. Als je één van z'n auto's steelt dan zal er een vermelding komen dat je de auto naar Stevie's garage moet brengen in Bohan, die dan aangegeven staat op de kaart. Maar je moet wel de auto stelen die Stevie je SMS't he. Dus in het gebied, en echt die auto. Kijk voor meer info eens op de Car Thefts pagina van WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azgeleor Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Je moet Stevie niet bellen hoor. Als je één van z'n auto's steelt dan zal er een vermelding komen dat je de auto naar Stevie's garage moet brengen in Bohan, die dan aangegeven staat op de kaart.Maar je moet wel de auto stelen die Stevie je SMS't he. Dus in het gebied, en echt die auto. Kijk voor meer info eens op de Car Thefts pagina van WikiGTA. Maar ik krijg nooit een sms bericht van stevie om een wagen te stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Kijk eens in je inbox van je GSM waarschijnlijk staat die daar gewoon hoor . Dan staat er een auto bijvoorbeeld een Banshee en dan moet jij die ophalen bij die plek en naar Stevie's garage brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zfn Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Kijk eens in je inbox van je GSM waarschijnlijk staat die daar gewoon hoor .Dan staat er een auto bijvoorbeeld een Banshee en dan moet jij die ophalen bij die plek en naar Stevie's garage brengen Hij vraagt je dat toch via mail? Of heb ik nou gewoon te weinig koffie op vandaag.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Kijk eens in je inbox van je GSM waarschijnlijk staat die daar gewoon hoor .Dan staat er een auto bijvoorbeeld een Banshee en dan moet jij die ophalen bij die plek en naar Stevie's garage brengen Hij vraagt je dat toch via mail? Of heb ik nou gewoon te weinig koffie op vandaag.? Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zfn Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 oja.. Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azgeleor Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 oja.. Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. zal dat eens checken via e-mail en in men inbox van men gsm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 oja.. Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. zal dat eens checken via e-mail en in men inbox van men gsm je krijgt de smsjes als je alle 10 auto`s voor brucie heb gestolen,de missie smackdown en de missie no.1 hebt gedaan suc6 ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 oja.. Laat ik nog maar 's een bak koffie pakken dan.. Brucie vraagt je dat via mail, maar Stevie vraagt het je via SMS. zal dat eens checken via e-mail en in men inbox van men gsm je krijgt de smsjes als je alle 10 auto`s voor brucie heb gestolen,de missie smackdown en de missie no.1 hebt gedaan suc6 ermee Neen hoor, je hoeft niet alle 10 de auto's voor Brcie gestolen hebben. De missie Smackdown en No. 1 voltooien is meer dan genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.