Jump to content

Agressie in het verkeer

Recommended Posts

Geplaatst:

Merken jullie ook dat de bestuurders in LC vaak mensen gewoon aanrijden etc? Het valt me vooral op dat als er een auto komt aanrijden en er zit een motorrijder voor, hij die motorrijder vaak gewoon aanrijdt. :puh: Doe ik zelf ook hoor, daar neit van. (A)

En nu we het toch over agressie in het verkeer hebben... Ik liep net rustig over straat, op weg naar de volgende missie, en opeens komt er een auto van de weg gewoon keihard op me afrijden! Ik rennen en springen, maar hij blijft me echt achtervolgen, dus toen heb ik maar m'n RPG gepakt en het probleem opgelost. :D

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gewoon at random opeens worden "aangevallen" door bestuurders, zonder zelf ook maar IETS te doen???

Geplaatst: (bewerkt)
Merken jullie ook dat de bestuurders in LC vaak mensen gewoon aanrijden etc? Het valt me vooral op dat als er een auto komt aanrijden en er zit een motorrijder voor, hij die motorrijder vaak gewoon aanrijdt. :puh: Doe ik zelf ook hoor, daar neit van. (A)

En nu we het toch over agressie in het verkeer hebben... Ik liep net rustig over straat, op weg naar de volgende missie, en opeens komt er een auto van de weg gewoon keihard op me afrijden! Ik rennen en springen, maar hij blijft me echt achtervolgen, dus toen heb ik maar m'n RPG gepakt en het probleem opgelost. :D

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gewoon at random opeens worden "aangevallen" door bestuurders, zonder zelf ook maar IETS te doen???

Het is New York he.... :puh:

Bewerkt: door mc-mo
Geplaatst:

Het is echt ieritant dat je zomaar aangereden kunt woren maar dat is de realiteit. Als jij zomaar oversteekt, dan word je toch ook aangereden.

Verder rijden mensen vaak door als je op ze schiet. In vorige GTA's kon je gewoon op een auto schieten, maar hier niet meer.

Geplaatst:
(...) Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gewoon at random opeens worden "aangevallen" door bestuurders, zonder zelf ook maar IETS te doen???

Inderdaad, dat overkomt mij ook vaker! Héél vervelend, ik heb het een keer gehad na de missie in het ouwe ziekenhuis (wil niet spoilen) ik had echt weinig HP over, alleen een klein rood knipperend streepje. Derde poging inmiddels, was eindelijk van mijn Wanted level af, en ja hoor... Steek rustig een straat over en hoppa, Niko wordt aangereden door een of andere (censuur) in een chrysler... Jammer, kon ik weer opnieuw.. :duh:

Vind het realisme leuk, maar op zo'n moment...

Geplaatst:

Ik denk dat jullie het verkeerd hebben begrepen. :puh: Ik stak de straat niet over, ik liep gewoon over de stoep, op die payphone af, waar je je volgende assassin[/font] missie krijgt. En opeens rijdt er een auto voorbij die expres een bocht maakt om mij te pletter te rijden tussen het hek en zijn bumper. XD

Ik ren dus weg, over de stoep, en hij probeert mij telkens te raken met zijn auto... Nogmaals, ik deed helemaal niets. Alleen rustig op die payphone aflopen. Echt weird. :S Misschien was het de Ratman, die het vervelend vond dat ik hem telkens kwam zoeken in het metrostelsel. :D

Geplaatst:

Het verkeer is zeker veel agressiever dan in de voorgaande games, maar ook realisticher, want als je in de voorgaande delen ineens voor een auto sprong, stopte die auto op magische wijze precies op tijd...

Geplaatst:

Ook als je gewoon wilt oversteken, wat ik GTA IV helemaal niet kan, word je gelijk aangereden omdat de auto's niet gelijk stilstaan.

Dan komt die bestuurder uit ze auto stampen, en dan sta jij op en begint ie je verrot te slaan.

Geplaatst:
wat had je daarvoor gedaan?

Een andere assassinsmissie. Maar dat was de assassinsmissie met die helikopter die je moet opblazen met de RPG voordat hij ontsnapt.[/font] Dus ik denk niet dat dat er mee te maken had. :S Waarschijnlijk gewoon een glitch ofzo... Ik heb ook wel eens dat iemand tegen mijn auto aanrijdt terwijl IK stilsta, en dat ie mij dan uit mijn auto sleurt... Of dat ik op straat loop, en opeens beschoten wordt. Dat gebeurt minder vaak, maar (spoiler, over de missie met de kluis en het metrostelsel, als je snapt wat ik bedoel)

Na de bankoverval te hebben afgerond moest ik die andere twee dus naar huis brengen, maar die auto rookte. Dus ik stap uit om een andere auto te pakken, zij stappen ook uit, en lopen achter me aan. Wordt ik opeens beschoten! Instant killed....[/font]

Ik weet nog steeds niet of dat die andere twee gasten waren of een random pedestrian ofzo. Het was zeker geen politie want ik had 0 sterren, en was nog niet eens begonnen met een auto stelen.

Geplaatst:
Ook als je gewoon wilt oversteken, wat ik GTA IV helemaal niet kan, word je gelijk aangereden omdat de auto's niet gelijk stilstaan.

Dan komt die bestuurder uit ze auto stampen, en dan sta jij op en begint ie je verrot te slaan.

Er zijn wel degelijk zebrapaden met voetgangersstoplichten. Maar daar let je niet zo gauw op bij een game. En zeker niet bij GTA.

Geplaatst:

Wat me ook opvalt is dat ze vaak door rood heen rijden of als je bij het stoplicht staat dat ze gewoon achter op jou knallen met de auto en af en toe als je op de snelweg rijden dat ze van de ene baan naar de andere slingeren

Geplaatst:

je moet ook weten bij sommige missies heb je bv twee gevolgen bij eentje is het als je de persoon niet kilt dan komt hij later als een random persoon terug in het spel en wilt en probeert hij je te killen

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik wel altijd heb is dat als je over een brug rijd (met twee banen) dat alle auto's op de linker baan in een keer op de helft van de brug met z'n alle naar rechts gaan en dus alle auto's die rechts zitten allemaal aan de kant beuken enzo.. heel faag.. het lijkt alsof de ai van die lui allemaal vet dom is dat het hun gewoon helemaal nix uitmaakt of hun eigen auto naar de tering gaat :schater:

Delano08: en af en toe als je op de snelweg rijden dat ze van de ene baan naar de andere slingeren
dit bedoel ik ook ;)^_^ Bewerkt: door Destilios
Geplaatst:
Wat ik wel altijd heb is dat als je over een brug rijd (met twee banen) dat alle auto's op de linker baan in een keer op de helft van de brug met z'n alle naar rechts gaan en dus alle auto's die rechts zitten allemaal aan de kant beuken enzo.. heel faag.. het lijkt alsof de ai van die lui allemaal vet dom is dat het hun gewoon helemaal nix uitmaakt of hun eigen auto naar de tering gaat :schater:
Delano08: en af en toe als je op de snelweg rijden dat ze van de ene baan naar de andere slingeren
dit bedoel ik ook ;)^_^

Ja, maar als dit tijdens een achtervolg missie gebeurd dan is het express, want als je hem failed gebeurd er de volgende x altijd precies hetzelfde

Geplaatst:
dit bedoel ik ook ;)^_^

Ja, maar als dit tijdens een achtervolg missie gebeurd dan is het express, want als je hem failed gebeurd er de volgende x altijd precies hetzelfde

het is ook gewoon als ik een beetje aan het rondrijden ben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...