Jump to content

Agressie in het verkeer

Phate

Recommended Posts

Wat ik wel altijd heb is dat als je over een brug rijd (met twee banen) dat alle auto's op de linker baan in een keer op de helft van de brug met z'n alle naar rechts gaan en dus alle auto's die rechts zitten allemaal aan de kant beuken enzo.. heel faag.. het lijkt alsof de ai van die lui allemaal vet dom is dat het hun gewoon helemaal nix uitmaakt of hun eigen auto naar de tering gaat :schater:
Delano08: en af en toe als je op de snelweg rijden dat ze van de ene baan naar de andere slingeren
dit bedoel ik ook ;)^_^

Ja, maar als dit tijdens een achtervolg missie gebeurd dan is het express, want als je hem failed gebeurd er de volgende x altijd precies hetzelfde

het is ook gewoon als ik een beetje aan het rondrijden ben

Ah ok is me nog niet echt opgevallen want iedereen rijd als maniacs door de straten in LC

Delen op andere websites

Wat ik wel altijd heb is dat als je over een brug rijd (met twee banen) dat alle auto's op de linker baan in een keer op de helft van de brug met z'n alle naar rechts gaan en dus alle auto's die rechts zitten allemaal aan de kant beuken enzo.. heel faag.. het lijkt alsof de ai van die lui allemaal vet dom is dat het hun gewoon helemaal nix uitmaakt of hun eigen auto naar de tering gaat :schater:
Delano08: en af en toe als je op de snelweg rijden dat ze van de ene baan naar de andere slingeren
dit bedoel ik ook ;)^_^

Ja, maar als dit tijdens een achtervolg missie gebeurd dan is het express, want als je hem failed gebeurd er de volgende x altijd precies hetzelfde

het is ook gewoon als ik een beetje aan het rondrijden ben

Ja bij mij ook ja dan rij je gewoon chill met een ''net gewasse mooie sportauto'' over een brug aan de rechterkant rijd er in een keer een gek op je in van de linkerkant omdat hij ook op de rechterbaan wil rijden :duh: best klote kan je je mooie wagen weer bij je savehouse parkeren ff. weggaan en weer terug en dan is ie weer heel maar het is wel klote

Delen op andere websites

Het "probleem" van baanwisseling van auto's is nog steeds zwaar irritant. Alleen gaat het nu gelukkig wel wat soepeler dan bij San andreas. Daar schoten ze in 1 keer naar de andere baan.

Het valt wel altijd op als je met een motor er tussendoor rijdt, dat die auto's dan precies van baan wisselen en je meteen op je muil gaat. In MP is het nog erger als je met meerder personen achter elkaar rijdt met motors. Als de 1e namelijk al een paar auto's gepasseerd is dan gaan die auto's opeens vet vaag doen waardoor de andere er tegenaan knallen :puh: (wel handig voor als je wordt achtervolgt) :puh:.

Delen op andere websites

Het "probleem" van baanwisseling van auto's is nog steeds zwaar irritant. Alleen gaat het nu gelukkig wel wat soepeler dan bij San andreas. Daar schoten ze in 1 keer naar de andere baan.

Het valt wel altijd op als je met een motor er tussendoor rijdt, dat die auto's dan precies van baan wisselen en je meteen op je muil gaat. In MP is het nog erger als je met meerder personen achter elkaar rijdt met motors. Als de 1e namelijk al een paar auto's gepasseerd is dan gaan die auto's opeens vet vaag doen waardoor de andere er tegenaan knallen :puh: (wel handig voor als je wordt achtervolgt) :puh:.

Dat is in reactie van een niet normaal passerende motorrijder. In GTA gedraagt een NPC motor zich net als een auto, netjes op het baantje rijdend enzo. Aangezien de reacties van de NPC veel meer filmisch zijn, zal er achter je verwarring en zichtbare chaos ontstaan als je bijvoorbeeld te dicht langs een auto knalt op je motor, of tussen twee wagens door.

Delen op andere websites

Dat is in reactie van een niet normaal passerende motorrijder. In GTA gedraagt een NPC motor zich net als een auto, netjes op het baantje rijdend enzo. Aangezien de reacties van de NPC veel meer filmisch zijn, zal er achter je verwarring en zichtbare chaos ontstaan als je bijvoorbeeld te dicht langs een auto knalt op je motor, of tussen twee wagens door.

Das wel waar, maar ik merk ook dat als ik op een motor rijd ik opeens op de meeste vage manieren door NPC auto's wordt aangereden (vaak ook nog zonder reden) , maar dan krijgen ze wel altijd een kogel door hun gezicht :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...