danny18 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Als ik de missie start en dan naar de boot loop krijg ik een filmpje maar na dat filmpje krijg ik unhandeld exepsion Kan iemand zeggen waar dit door komt. Ik de marine carpark mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Als ik de missie start en dan naar de boot loop krijg ik een filmpje maar na dat filmpje krijg ik unhandeld exepsionKan iemand zeggen waar dit door komt. Ik de marine carpark mod. Verwijder de marina carpark mod eens,en kijk of hij het nu wel doet bij de missie. Doet hij het dan niet, installeer Vice City dan eens opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Heb ik gedaan maar er gebeurt hetzelfde . ik heb nu de orginele main.scm weer en nu doet die missie het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.