cilic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 oke hij is nu uit ik leesde op een forum dat je PS3 hetzelf installeert kan iemand meer uitleg geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 welke patch? en wat doet hij? of is het die oude patch van op het begin , die met het multiplayer verhielp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 welke patch? en wat doet hij? of is het die oude patch van op het begin , die met het multiplayer verhielp? Ja die bedoeld hij volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Je moet in verbinding zijn met het net en je moet je aangemeld hebben op PSN. Als je dan GTA IV start dan zou ie automatisch aangeven dat de patch downloadbaar is. En de 1e patch is om de problemen te verhelpen met het vastlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cilic Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 dus er zijn er twee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 dus er zijn er twee Nee, eentje, voor het MP probleem en het vastlopen probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cilic Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 a oke dankje na het downloaden moet je dus autosave niet meer uitdoen en uitloggen uit psn tegen het blokeren ofwat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Zou het? Waar wil je het anders vandaan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Zou het? Waar wil je het anders vandaan halen? op je computer van het internet downloaden naar een USB stick, die in je ps3 proppen en dan weer uploaden en installeeren? is maar een idee hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Zou het? Waar wil je het anders vandaan halen? op je computer van het internet downloaden naar een USB stick, die in je ps3 proppen en dan weer uploaden en installeeren? is maar een idee hoor... Zo kan dat volgens mij ook, of was dat met gewone PS3 updates? Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Zou het? Waar wil je het anders vandaan halen? op je computer van het internet downloaden naar een USB stick, die in je ps3 proppen en dan weer uploaden en installeeren? is maar een idee hoor... Hmmm... Dat wist ik niet. Maarja, ik heb een 360 en daar kan zoiets niet op. Geen probleem, ik heb gewoon even de internetkabel erin geduwd om het te downloaden. Ook op de 360 is er sinds vandaag een patch namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hij zal inderdaad de patch zelf instaleren wanneer je gta start maar volgens mij moet je ps3 ook een verbinding met internet hebben. Zou het? Waar wil je het anders vandaan halen? op je computer van het internet downloaden naar een USB stick, die in je ps3 proppen en dan weer uploaden en installeeren? is maar een idee hoor... Hmmm... Dat wist ik niet. Maarja, ik heb een 360 en daar kan zoiets niet op. Geen probleem, ik heb gewoon even de internetkabel erin geduwd om het te downloaden. Ook op de 360 is er sinds vandaag een patch namelijk. Kan ook niet met ps3 volgensmij hoor alleen met ps3 firmware kan dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 was ook maar een idee maar nu ik er over nadenk lukt dat inderdaad niet... zouden ze wel moeten doen, ook zodat de offline spelers er van kunnen profiteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cilic Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 wat verhelpt het nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.