brian991 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Mun 3de sig. Ik vind dat ik wel een goede vooruitgang heb gemaakt deze 2 had ik eerst: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78533 aub opbouwende kritiek dus niet afkraken edit: ff nog beetje aan de tekst gedaan en aan de achtergrong zijn maar een paar kleine aanpassingen Edit(alweer ): Nog ff een nieuwe sig gemaakt in dezelfde stijl: Bewerkt: 23 juni 2008 door brian991 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik vind je signature zeker gelukt. Je render staat mooi in het plaatje, leunt ook goed tegen de muur. Je brushes en alles eromheen is ook goed gelukt en daarbij vind ik je tekst ook erg mooi bij passen. Je border ziet er daarnaast ook leuk uit, ik heb er vrij weinig over te zeggen. Reageren
brian991 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 iemand die er mischien ook een punt met commentaar erbij wil geven? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik vind ook dit een erg mooie sig. De render is erg mooi. Je brushes zijn ook mooi, maar de tekst vind ik niet mooi. Hij past er heel goed bij, maar de bovenkant van de tekst vind ik niet zo mooi. Dat verpest de tekst een beetje. 7/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ook bij die tweede sig heb je weer hetzelfde effect gedaan bij de letters. Daardoor is de tekst dus moeilijk te lezen. Als ik jou was zou ik dat weghalen, maar dat moet je helemaal zelf weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.