studio dewolf Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Jullie mogen hier jouw gruwelijke foto's posten van videogame. >>> Door Froodooo: Vanaf heden zijn ook foto's van alle andere games toegestaan, en deze hoeven niet gruwelijk te zijn...<<< Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Jullie mogen hier jouw gruwelijke foto's posten van videogame.*plaatje* *plaatje* Dude, welke game is dat? Het lijkt mij wel een vet spel. Ik post anders nog wel een paar plaatjes van gruwelijke kills in Postal². En als je gruwelijke foto´s uit real life wilt zien moet je **** kijken. Op eigen risico natuurlijk. >>> Door Ikkes: Link verwijderd aangezien het niet echt geschikt is voor iedereen op het forum, tevens een vriendelijk verzoek om On-topic te blijven<<< Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Jullie mogen hier jouw gruwelijke foto's posten van videogame.*plaatje* *plaatje* Dude, welke game is dat? Het lijkt mij wel een vet spel. Ik post anders nog wel een paar plaatjes van gruwelijke kills in Postal². En als je gruwelijke foto´s uit real life wilt zien moet je **** kijken. Op eigen risico natuurlijk. omschrijf die reallife plaatjes eens... >>> Door Ikkes: Blijf a.u.b. on-topic <<< Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Spel heet Quake 4. Ik heb postal 2 ook gespeeld en ook gruwelijk maar wel nep De link gaat niet maar ik heb al genoeg realitische gruwelijke foto gezien vb bomaanslag en hoofd in 2 stukken enzo. Reageren
moechy Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ja gezellig van die foto's . Ik hou er persoonlijk niet zo van van die gruwelgames. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik vind het maar een dooie game die gruwel Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb de topictitel aangepast naar 'Game foto's', zodat je hier vanaf nu ook foto's van elke andere game kan posten (hoeft niet per se 'gruwelijk' te zijn). Daarnaast nog even een waarschuwing: blijf ontopic en post gewoon plaatjes van games, en ga er niet omheen zitten spammen. Bedankt voor de medewerking. Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Jullie mogen hier jouw gruwelijke foto's posten van videogame.*plaatje* *plaatje* Dude, welke game is dat? Het lijkt mij wel een vet spel. Ik post anders nog wel een paar plaatjes van gruwelijke kills in Postal². En als je gruwelijke foto´s uit real life wilt zien moet je **** kijken. Op eigen risico natuurlijk. >>> Door Ikkes: Link verwijderd aangezien het niet echt geschikt is voor iedereen op het forum, tevens een vriendelijk verzoek om On-topic te blijven<<< En is de superchick topic wel geschikt voor iedereen dan ? Daar moet ook een soort van spoiler zijn. en hier nog een foto Bewerkt: 8 juli 2008 door cesar Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Sneeuwpop in CoD 4, in de map: Wintercrash Reageren
Loewie Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Hier is een gruwelijke foto van Resident Evil 4: Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) the suffering oh heb ik nog vaak gespeeld vroeger snachts. Bewerkt: 25 juli 2008 door thug Reageren
Harrison Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Saints Row Multiplayer. Bewerkt: 7 augustus 2008 door Harrison Reageren
1974 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Never to much (er reden er toch nog een paar voorbij). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.