Jump to content

Game foto's

studio dewolf

Recommended Posts

Geplaatst:

Jullie mogen hier jouw gruwelijke foto's posten van videogame.

>>> Door Froodooo: Vanaf heden zijn ook foto's van alle andere games toegestaan, en deze hoeven niet gruwelijk te zijn...<<<

shot00024zs0.jpg

shot00047if4.jpg

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

8

• Harrison

6

• studio dewolf

3

• .Senne

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

*plaatje*

*plaatje*

Dude, welke game is dat? Het lijkt mij wel een vet spel. Ik post anders nog wel een paar plaatjes van gruwelijke kills in Postal². En als je gruwelijke foto´s uit real life wilt zien moet je **** kijken. Op eigen risico natuurlijk.

>>> Door Ikkes: Link verwijderd aangezien het niet echt geschikt is voor iedereen op het forum, tevens een vriendelijk verzoek om On-topic te blijven<<<

Geplaatst:

*plaatje*

*plaatje*

Dude, welke game is dat? Het lijkt mij wel een vet spel. Ik post anders nog wel een paar plaatjes van gruwelijke kills in Postal². En als je gruwelijke foto´s uit real life wilt zien moet je **** kijken. Op eigen risico natuurlijk.

omschrijf die reallife plaatjes eens...

>>> Door Ikkes: Blijf a.u.b. on-topic ;) <<<

Geplaatst:

Spel heet Quake 4. Ik heb postal 2 ook gespeeld en ook gruwelijk maar wel nep :bonk: De link gaat niet maar ik heb al genoeg realitische gruwelijke foto gezien vb bomaanslag en hoofd in 2 stukken enzo.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de topictitel aangepast naar 'Game foto's', zodat je hier vanaf nu ook foto's van elke andere game kan posten (hoeft niet per se 'gruwelijk' te zijn).

Daarnaast nog even een waarschuwing: blijf ontopic en post gewoon plaatjes van games, en ga er niet omheen zitten spammen. Bedankt voor de medewerking. :)

Geplaatst: (bewerkt)

*plaatje*

*plaatje*

>>> Door Ikkes: Link verwijderd aangezien het niet echt geschikt is voor iedereen op het forum, tevens een vriendelijk verzoek om On-topic te blijven<<<

En is de superchick topic wel geschikt voor iedereen dan ? Daar moet ook een soort van spoiler zijn.

en hier nog een foto

gtasa2008061914013131vr2.png

Bewerkt: door cesar
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...