Harrison Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Never to much (er reden er toch nog een paar voorbij). Is dat een GTA ofzo ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat is driver 2. Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Tja er reed een overvloed van brandweer auto,s, gelukkig is het mijn favoriet. Reageren
cj101 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1715728920 Echt cool. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 the punisher is op bepaalde momenten echt een gruwelijk game Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 the punisher is op bepaalde momenten echt een gruwelijk game Vooral die laatste foto is gruwlijk . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) the punisher is op bepaalde momenten echt een gruwelijk game *screens* Is dat spel eigenlijk ook voor de pc uitgekomen? Bewerkt: 12 augustus 2008 door warrock_123_321 Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 the punisher is op bepaalde momenten echt een gruwelijk game Vooral die laatste foto is gruwlijk . De onderste en linksboven . GRUWELIJK!! Reageren
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) yep, ook voor de pc. al weet ik niet waar je het kan kopen. (ik weet wel een download link [/font]) je moet er eens youtube van opzoeken (ik weet niet of ik zo een filmpjes wel mag posten hier, u know), dat is veel erger dan die afbeeldinkjes. mensen die dat spelen zijn denk ik ziek, al zie ik er de fun nog wel van in voor even, zolang je maar geen gedachten krijgt om dat na te doen in het echt. En ja, ik spreek mijn eigen tegen nu, en nee, ik ben niet ziek om ontopic te blijven, nog een (nog niet zo gruwelijk) screenie: al ziet het er twee seconden later veel minder plezierig uit waarschijnlijk. EDIT: ik post dan toch maar een Youtube, maar gewoon de link voor zij die het willen zien. 't is tenslotte 'maar' een game. >>klick for Cruel<< Bewerkt: 12 augustus 2008 door senneken Reageren
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 yep, ook voor de pc. al weet ik niet waar je het kan kopen. (ik weet wel een download link [/font])je moet er eens youtube van opzoeken (ik weet niet of ik zo een filmpjes wel mag posten hier, u know), dat is veel erger dan die afbeeldinkjes. mensen die dat spelen zijn denk ik ziek, al zie ik er de fun nog wel van in voor even, zolang je maar geen gedachten krijgt om dat na te doen in het echt. En ja, ik spreek mijn eigen tegen nu, en nee, ik ben niet ziek om ontopic te blijven, nog een (nog niet zo gruwelijk) screenie: al ziet het er twee seconden later veel minder plezierig uit waarschijnlijk. EDIT: ik post dan toch maar een Youtube, maar gewoon de link voor zij die het willen zien. 't is tenslotte 'maar' een game. >>klick for Cruel<< hahaha die stem van die gast Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 yep, ook voor de pc. al weet ik niet waar je het kan kopen. (ik weet wel een download link [/font])je moet er eens youtube van opzoeken (ik weet niet of ik zo een filmpjes wel mag posten hier, u know), dat is veel erger dan die afbeeldinkjes. mensen die dat spelen zijn denk ik ziek, al zie ik er de fun nog wel van in voor even, zolang je maar geen gedachten krijgt om dat na te doen in het echt. En ja, ik spreek mijn eigen tegen nu, en nee, ik ben niet ziek om ontopic te blijven, nog een (nog niet zo gruwelijk) screenie: al ziet het er twee seconden later veel minder plezierig uit waarschijnlijk. EDIT: ik post dan toch maar een Youtube, maar gewoon de link voor zij die het willen zien. 't is tenslotte 'maar' een game. >>klick for Cruel<< Het blijft gruwel. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 @ 1973: gruwel in pixels, en zolang het daarbij blijft. een screenshot van trackmania, de gruwel is hier dat ik die online kereltjes pwnde terwijl ik het spel nog maar een dag had ik ben dus de middelste auto (in belgische kleuren ), m'n naam staat eronder Reageren
1974 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 @ 1973: gruwel in pixels, en zolang het daarbij blijft.Tja nou ik had ze weg gekregen, of in ieder geval vervaagd. Reageren
Follow Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Achja, leuke vakantie.. Klikkerdeklik! Reageren
1974 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Achja, leuke vakantie..Klikkerdeklik! I don,t get it, what do you want to say with this. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.