GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Beste GTA Forum leden,ik had gisteren 12 mods in mijn GTA SA geplaatst.Nou liep mijn GTA SA vast en toen drukte ik op Ctrl+Alt+Del maar ik kreeg geen "Windows Taakbeheer" te zien,dus ik liet mijn computer opnieuw opstarten en dan nog eens proberen of hij vastloopt.En ja hij loopt nog een keer vast! Dus ik had opnieuw mijn computer laten opstarten.Nou heb ik m'n GTA SA opnieuw ge-installeerd en ik ga spelen en na een kleine kwartier loopt het spel alweer vast En toen heb ik GTA SA opnieuw ge-installeerd en nog niet gespeeld,en daarom vraag ik nu hulp aan jullie. Mvg. GTA Haas Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik denk dat het te maken heeft met die 12 mods. Door alleen Gta Sa opnieuw te installeren verwijder je nog niet altijd mods. Probeer dus goed in je bestanden te zoeken of er nog van die mods er tussen zitten en verwijder ze dan. Waarschijnlijk zorgen die voor dit probleem. Dus ook de map ''Gta San Andreas User Files''. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Bedankt voor de uitleg Global Ik zal eens proberen Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Bij het opnieuw installeren verwijder je wel degelijk de mods. Alle mods verwijder je automatisch bij het de-installeren. De savegames blijven overigens wel staan. Ik denk dat het bij jou ligt aan een paar krasjes op je CD. Of misschien is hij wel smerig. Ga er maar eens met een vochtig doekje over heen, en probeer het dan nog eens. Zitten er krasjes op? Dan kan je het best naar een Gamereparatie winkel gaan. Of een nieuwe kopen voor €20. Wat ook wel kan helpen is dat je naar de map 'San Andreas User Files' gaat. En dan het bestandje GTA:SA.set verwijderd. Als deze map er nog staat. @Global: In SA User Files staan savegames. Bewerkt: 23 juni 2008 door Visser23 Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 @Visser23: Misschien de meeste mods niet, maar ik spreek wel uit eigen ervaring. Ik had ooit de mod ''Gostown6'' erop gezet, waardoor mijn Gta Sa crashde. Ook ik heb toen Gta Sa opnieuw geïnstalleerd. Waarna hij er nog wel degelijk in mijn Sa zat, in het hoofdmenu stond namelijk links boven: ''Gostown6''. Sinds ik op mijn computer apart deze mod verwijderd heb, deed alles het weer goed. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Bedankt voor de hulp jongens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.