Jump to content

Missie lijkt op prison break

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt op prison break (s2 afl 12 of 13)

Dat je iemand moet bevrijden uit een gevangenisvervoerder en daarna moet vermoorden,

Ik vond dit wel grappig, volgens mij zeiden ze ook nog iets over prison break.

(Ik heb gezocht met zoekmachine maar kon het niet vinden.)

Geplaatst:

Ja als je naar het nieuws luistert juist achter die missie, zegt hij ook iets van Prison Break :*D

Geplaatst:

Goed gevonden :tu:

Vond dat ook een missie die lijkt op Prison Break maar wist niet dat ze dat ook echt zeiden.

Geplaatst:

Prison Break hoeft niets met de serie hebben te maken.

Prison Break is namelijk gewoon een ontsnapping dus wat je op de radio hoort is niet de benaming van de serie :D

Geplaatst:

Ik denk dat dit niet met de serie te maken heeft. Je moet gewoon iemand uit de gevangenis bevrijden. En hoe noem je dat in het engels? Precies, prison break. Dus ik denk dat ze gewoon engels praten en niet over de serie.

Geplaatst:
Prison Break hoeft niets met de serie hebben te maken.

Prison Break is namelijk gewoon een ontsnapping dus wat je op de radio hoort is niet de benaming van de serie :D

inderdaad,

ik heb het spel al een keer uitgespeeld, als je vaker naar die radio luistert, (volgens mij op Electro choc) hoor je ze soms (heb het ze pas 2 keer horen zeggen) iets over de "Prison escape in the Tunnel" of andere verwijzingen naar de missie: Tunnel of Death.

dus tja, ik denk zelf niet dat het over de serie gaat, want zo ja, dan zou het wel anders heten, want ze gebruiken expres geen bestaande namen, maar vervormingen zodat ze geen rechten ofzo hoeven over te kopen, (best slim eigenlijk!)

Geplaatst:
En welke missie dan?

lol dat plaatje van jou was GT5 met gta artwork grappig gemaakt

dit heeft weinig te maken met dit onderwerp :puh: of wel??

• 1 maand later...
Geplaatst:
En welke missie dan?

lol dat plaatje van jou was GT5 met gta artwork grappig gemaakt

dit heeft weinig te maken met dit onderwerp :puh: of wel??

:puh: sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...