Finn02 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Het lijkt op prison break (s2 afl 12 of 13) Dat je iemand moet bevrijden uit een gevangenisvervoerder en daarna moet vermoorden, Ik vond dit wel grappig, volgens mij zeiden ze ook nog iets over prison break. (Ik heb gezocht met zoekmachine maar kon het niet vinden.) Reageren
Platypus Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 En welke missie dan? Ik denk dat hij de missie 'Tunnel of Death' bedoelt. Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ja als je naar het nieuws luistert juist achter die missie, zegt hij ook iets van Prison Break Reageren
Little Jacob Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Goed gevonden Vond dat ook een missie die lijkt op Prison Break maar wist niet dat ze dat ook echt zeiden. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Prison Break hoeft niets met de serie hebben te maken. Prison Break is namelijk gewoon een ontsnapping dus wat je op de radio hoort is niet de benaming van de serie Reageren
Gta Bram Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 En welke missie dan? lol dat plaatje van jou was GT5 met gta artwork grappig gemaakt Reageren
Kloep Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik denk dat dit niet met de serie te maken heeft. Je moet gewoon iemand uit de gevangenis bevrijden. En hoe noem je dat in het engels? Precies, prison break. Dus ik denk dat ze gewoon engels praten en niet over de serie. Reageren
trivos Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Prison Break hoeft niets met de serie hebben te maken.Prison Break is namelijk gewoon een ontsnapping dus wat je op de radio hoort is niet de benaming van de serie inderdaad, ik heb het spel al een keer uitgespeeld, als je vaker naar die radio luistert, (volgens mij op Electro choc) hoor je ze soms (heb het ze pas 2 keer horen zeggen) iets over de "Prison escape in the Tunnel" of andere verwijzingen naar de missie: Tunnel of Death. dus tja, ik denk zelf niet dat het over de serie gaat, want zo ja, dan zou het wel anders heten, want ze gebruiken expres geen bestaande namen, maar vervormingen zodat ze geen rechten ofzo hoeven over te kopen, (best slim eigenlijk!) Reageren
trivos Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 En welke missie dan? lol dat plaatje van jou was GT5 met gta artwork grappig gemaakt dit heeft weinig te maken met dit onderwerp of wel?? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 En welke missie dan? lol dat plaatje van jou was GT5 met gta artwork grappig gemaakt dit heeft weinig te maken met dit onderwerp of wel?? sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.