Radio Es. Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 hey ik kan deze flying rat niet vinden, kan iemand ff precies zeggen waar dat beest zit, ik zoek heel de tijd al, hij zit ook niet op de trappetjes, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Bewerkt: 23 juni 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Misschien maakt ie gebruik van deze website. Daar staat op waar je ze kan vinden + een foto ervan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Misschien maakt ie gebruik van deze website. Daar staat op waar je ze kan vinden + een foto ervan. Lijkt me stug als ie zo kort na de post replied maarja alles kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Misschien maakt ie gebruik van deze website. Daar staat op waar je ze kan vinden + een foto ervan. Lijkt me stug als ie zo kort na de post replied maarja alles kan vind jij 13 minuten kort? dan had hij het zelfs ingame op kunnen zoeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Misschien maakt ie gebruik van deze website. Daar staat op waar je ze kan vinden + een foto ervan. Lijkt me stug als ie zo kort na de post replied maarja alles kan vind jij 13 minuten kort? dan had hij het zelfs ingame op kunnen zoeken... Wie zegt dat hij meteen toen de post geplaatst werd op het forum zat >.<? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Op die ronde hoek staat een huis ( Lennie's Fireproof Door's). Aan de oostzijde van dat gebouw zitten een paar trappen en andere middelen om op dat dak te komen. (het is een dak met 2 ventilatoren aan de oostzijde). En op één van die ventilatoren zit dat beest. Veel succes Hoe weet jij dat toch altijd zo goed uit je hoofd Ik ga toch echt niet onthouden waar ik elke vogel heb dood geschoten Misschien maakt ie gebruik van deze website. Daar staat op waar je ze kan vinden + een foto ervan. Lijkt me stug als ie zo kort na de post replied maarja alles kan vind jij 13 minuten kort? dan had hij het zelfs ingame op kunnen zoeken... Wie zegt dat hij meteen toen de post geplaatst werd op het forum zat >.<? haha lol Op die vraag zullen jullie nooit een antwoord krijgen Heb ff in de Strategy Guide gekeken en ik had het topic niet meteen gezien toen die online kwam.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.