Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Telkens ik in de gym mijn 'msucle' terug op het maximum wil brengen krijg ik de fout dat ik al genoeg getraind heb en de dag erna moet terugkomen.

kan ik dit omzeilen ?

Geplaatst:

Heb je dan al getraind of moet je dan nog beginnen?

Als je al hebt getraind: De volgende dag terugkomen :puh:

Als je nog niet hebt getraind: :blink:

En nee...dat is niet te omzeilen. Heb t nog niet geprobeerd of je in een andere stad dan wel verder kan trainen

Geplaatst:

Dat is een glitch die ontstaat aan het einde van het spel, ik heb het ook, heel irritant, ik kan nu nergens meer tarinen.

Als je toch je muscle weer vol wilt hebben: zorg dat je 1/4 vet wordt, en ga lang zwemmen, dan zal het vet verbranden en er muscle bijgaan, zonder vet gaan je muscle bij elke beweging in de game alleen maar naar beneden, en als je klaar bnet: altijd 1/4 vet houden, doe ik ook en ik heb nergens meer geen alst van(dalende muscle)

Geplaatst:

Mijn Muscle is van de ene na andere dag van 100% naar 0% gegaan.. lekkere fout in het spel... :angry:

Je hoeft niet te trainen eigenlijk, rijd een stukje in een dikke bak en je sex appeal is 100% :ph34r:

Geplaatst:
Mijn Muscle is van de ene na andere dag van 100% naar 0% gegaan.. lekkere fout in het spel... :angry:

Je hoeft niet te trainen eigenlijk, rijd een stukje in een dikke bak en je sex appeal is 100% :ph34r:

wat heeft dat er nou weer mee te maken :blink: ? We hadden het niet over sex appeal maar over muscle (ja ik weet het: muscle beinvloedt sex appeal) en met muscle kan je nog veel meer. Harder slaan, sneller zwemmen, enz. Dus trainen hoef je eigenlijk wel... <_<

Geplaatst:

jaah, Mister Fuji heeft gelijk... Ik heb nu ook een glitch opgelopen... Heel irritant :huh: Maar ik kan nog wel naar de martial arts school in San fierro :D

Geplaatst:

tja, speel ondertussen gewoon voort en mijn muscle daalt ook niet meer.

Misschien moet ik toch nog eens langsgaan in de gym, misschien gaat het nu terug.

Maar mijn 'fat' stijgt nu inderdaad.

Wat kan je daar mee doen ?

Aan de driving school stond in het begin wel een chick die zei dat ik niet 'fat' genoeg was voor haar, maar nu is ze weg.

Ben ondertussen al bij Millie.

Geplaatst:

Dan moet je geen vette hap nemen maar de salade(meteen links bij de menukeuze drukken)die elk restaurant heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...