gta master 1 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Hallo, Ik wil graag mijn pc dual-booten (dus 2 OS tegelijk op mij pc hebben staan). Ik heb nu Windows XP en ik wil graag Linux Ubuntu er bij hebben. Ik heb de live cd al gedownload (ubuntu-8.04-desktop-i386.iso), als ik mijn pc opnieuw opstart, kan ik inderdaad kiezen tussen Microsoft Windows XP of Ubuntu. Maar als ik Unbuntu kies dan herkent hij de bestanden niet. Ik heb als 3x gebrand (1x met een snelheid van 32x op een cd, 1 keer met 32x op een dvd en 1x met 8x op een cd). Maar geen van allen werken. Wie zou mij kunnen helpen met dit probleem? Groetjes GTA Master 1, ps: nooit geweten dat ik zo netjes kon typen -------------------------- het probleem is inmiddels opgelost...mijn pc is gedualboot maar nu heb ik een nieuw probleem...ik heb nu Linux Ubuntu er op staan (de nieuwste) en ik zou graag beryl er op geinstalleerd hebben. ik kan nergens vinden hoe dit moet en ik heb geen Linux ervaring. Wie kan mij helpen???? alvast bedankt gta master 1, >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.