vercettiboy Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
chasmen Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik kan die sexshop niet eens vinden Is dat in een klein deurtje ofzo?? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken typisch R*! wist ik niet vet! Reageren
vercettiboy Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Sorry ik had een klein foutje gemaakt dit is de echte map Click here to view the SnapMap PS: ik heb ook ontdekt dat je vele dildo's kunt pakken in verschillende maten en kleuren Bewerkt: 25 juni 2008 door vercettiboy Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Sorry ik had een klein foutje gemaakt dit is de echte mapClick here to view the SnapMap PS: ik heb ook ontdekt dat je vele dildo's kunt pakken in verschillende maten en kleuren haha ook in deze gta ze hadden t ook in gta: sa leuk gedaan ~! Reageren
mem0 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dat wist ik al maar tog goed gevonden. BTW: je moet daar ook een missie doen van iemand weet de naam niet meer. Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hahhahahah ik ga straks zeker even kijken, Goed gevonden Reageren
Rensch Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Gedurende het spel kom je ook wel eens dildo's tegen tussen de troep (bijv. op een junk yard ofzo) Ik heb alleen niet geprobeerd ze op te rapen ... Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken nooit eentje gezien in gta 4 Reageren
vercettiboy Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 hier is ook nog zoon shop Click here to view the SnapMap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.