Jump to content

Bossinkje Vs Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Autospotten

Soort design: Auto's

Size design: Zo groot als je foto

Render: -

Animatie: -

Premade: -

Tijd van inlevering: Z.s.m

Opmerking: Het moet een spotwaardige auto zijn,kijk even hier of je auto goed genoeg is. Denk eraan dat het een eigen spot moet zijn, en niet eentje van het internet. Ik lever mijn foto's in na de jouwe.

>>> Door Dizzee: Topic opgeschoond zodat het wat overzichtelijker wordt<<<

Dankje Dizzee :)

Bewerkt: door Bossinkje
  • 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Die auto van GTA-Haas is niks, toch? Gewoon een oudere Chrijsler. Je zegt zelf nog dat je even hier voor spotwaardige auto's moet kijken, alleen hij staat daar niet bij.

BTW, ik wil wel! :) Als jij dat wilt.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Die auto van GTA-Haas is niks, toch? Gewoon een oudere Chrijsler. Je zegt zelf nog dat je even hier voor spotwaardige auto's moet kijken, alleen hij staat daar niet bij.

BTW, ik wil wel! :) Als jij dat wilt.

Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie.

Ik wil ook wel :)

Ik lever mijn foto's in na de jouwe.

Geplaatst:

Dat is een Toyota Celica, een beetje getuned... Dat is niks. ;) En als je in Engeland bent, zie je wel wat meer, zoals Ferrari's, Lamborghini's, Bentley's etc.

Mij auto:

Lamborghini Gallardo LP560-4

p1010263hx1.jpg

p1010264gx2.jpg

p1010265oo7.jpg

p1010266qx2.jpg

p1010267jm3.jpg

p1010267dq0.jpg

p1010268zr5.jpg

p1010269vl6.jpg

p1010270id8.jpg

Succes! ;)

Geplaatst:

@Bossinkje:Die vrouw die er langs fiets in de eerste auto :schater:

Zoals je al kunt raden stem ik voor STP omdat zijn auto gewoon simpelweg veel zeldzamer is. :Y

Alleen wel jammer dat hij die foto's al in 5 verschillende topics heeft laten zien. :puh:

Stem:Sonny-The-Pilot. :)

Geplaatst:

Na 3 uur wachten tot de foto's van STP geladen zijn kan ik ook stemmen :duh:

Stem: Sonny-the-Pilot

Omdat:

Dezelfde redenen als PTC. Bovendien heeft Sonny-the-Pilot een betere camera want de foto's van Bossinkje zijn overbelicht. De foto's van Sonny-the-Pilot zijn gewoon veel mooier. ^_^

Geplaatst:

Omdat:

Dezelfde redenen als PTC. Bovendien heeft Sonny-the-Pilot een betere camera want de foto's van Bossinkje zijn overbelicht. De foto's van Sonny-the-Pilot zijn gewoon veel mooier. ^_^

Ik heb een echt foto toestel, Bossinkje fotografeerd met een mobiel. En buiten dat, een Targa 4S zie je redelijk vaak, een Gallardo LP560-4 bijna nooit.

Stand:

Bossinkje

0

Sonny

2

Geplaatst:

Omdat:

Ik heb een echt foto toestel, Bossinkje fotografeerd met een mobiel. En buiten dat, een Targa 4S zie je redelijk vaak, een Gallardo LP560-4 bijna nooit.

Stand:

Bossinkje

0

Sonny

2

Ja, ik had niets anders meer. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...