Bossinkje Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp: Autospotten Soort design: Auto's Size design: Zo groot als je foto Render: - Animatie: - Premade: - Tijd van inlevering: Z.s.m Opmerking: Het moet een spotwaardige auto zijn,kijk even hier of je auto goed genoeg is. Denk eraan dat het een eigen spot moet zijn, en niet eentje van het internet. Ik lever mijn foto's in na de jouwe. >>> Door Dizzee: Topic opgeschoond zodat het wat overzichtelijker wordt<<< Dankje Dizzee Bewerkt: 12 augustus 2008 door Bossinkje
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Die auto van GTA-Haas is niks, toch? Gewoon een oudere Chrijsler. Je zegt zelf nog dat je even hier voor spotwaardige auto's moet kijken, alleen hij staat daar niet bij. BTW, ik wil wel! Als jij dat wilt. Bewerkt: 15 juli 2008 door Sonny-The-Pilot
Bossinkje Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Die auto van GTA-Haas is niks, toch? Gewoon een oudere Chrijsler. Je zegt zelf nog dat je even hier voor spotwaardige auto's moet kijken, alleen hij staat daar niet bij. BTW, ik wil wel! Als jij dat wilt. Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie. Ik wil ook wel Ik lever mijn foto's in na de jouwe.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat is een Toyota Celica, een beetje getuned... Dat is niks. En als je in Engeland bent, zie je wel wat meer, zoals Ferrari's, Lamborghini's, Bentley's etc. Mij auto: Lamborghini Gallardo LP560-4 Succes!
Bossinkje Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ]Ik denk niet dat ik ga winnen, maarja. Porsche 911 Targa 4S
PiekeTheCat Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 @Bossinkje:Die vrouw die er langs fiets in de eerste auto Zoals je al kunt raden stem ik voor STP omdat zijn auto gewoon simpelweg veel zeldzamer is. Alleen wel jammer dat hij die foto's al in 5 verschillende topics heeft laten zien. Stem:Sonny-The-Pilot.
Sprunk Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Na 3 uur wachten tot de foto's van STP geladen zijn kan ik ook stemmen Stem: Sonny-the-Pilot Omdat: Dezelfde redenen als PTC. Bovendien heeft Sonny-the-Pilot een betere camera want de foto's van Bossinkje zijn overbelicht. De foto's van Sonny-the-Pilot zijn gewoon veel mooier.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Na 3 uur wachten tot de foto's van STP geladen zijn kan ik ook stemmen Stem: Sonny-the-Pilot Omdat: Dezelfde redenen als PTC. Bovendien heeft Sonny-the-Pilot een betere camera want de foto's van Bossinkje zijn overbelicht. De foto's van Sonny-the-Pilot zijn gewoon veel mooier. Ik heb een echt foto toestel, Bossinkje fotografeerd met een mobiel. En buiten dat, een Targa 4S zie je redelijk vaak, een Gallardo LP560-4 bijna nooit. Stand: Bossinkje 0 Sonny 2
Bossinkje Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Na 3 uur wachten tot de foto's van STP geladen zijn kan ik ook stemmen Stem: Sonny-the-Pilot Omdat: Dezelfde redenen als PTC. Bovendien heeft Sonny-the-Pilot een betere camera want de foto's van Bossinkje zijn overbelicht. De foto's van Sonny-the-Pilot zijn gewoon veel mooier. Ik heb een echt foto toestel, Bossinkje fotografeerd met een mobiel. En buiten dat, een Targa 4S zie je redelijk vaak, een Gallardo LP560-4 bijna nooit. Stand: Bossinkje 0 Sonny 2 Ja, ik had niets anders meer.
Recommended Posts