JelleVD Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Hoi, Ik heb een eigen maffiagame gemaakt, alleen ik heb wat meer mensen nodig die mij kunnen helpen met testen door het gewoon te gaan spelen. Zou iemand willen helpen met testen? Alvast bedankt, JelleVD PS. klik hier voor het spel. (Mobstersnight.tk) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Hoi,Ik heb een eigen maffiagame gemaakt, alleen ik heb wat meer mensen nodig die mij kunnen helpen met testen door het gewoon te gaan spelen. Zou iemand willen helpen met testen? Alvast bedankt, JelleVD PS. klik hier voor het spel. (Mobstersnight.tk) ik wil het wel doen! ok ik heb het even gespeeld en dit vind ik er van: pluspunten -het is heel leuk dat je ook agent en wetenschapper kunt zijn. -het is zeer goed uitgewerkt -het is vet dat je kunt werken voor de maffia -het is leuker dan crimeclub en de andere games die ik van het genre heb gespeeld minpunten -het gaat sloom met de persentages(kans dat het lukt) -het is een tekst based game en daar houd ik niet zo van persoonlijk! punt: 7.5 ik hoop dat je er wat aan hebt! groetjes! Bewerkt: 23 juni 2008 door Big Playahh Reageren
JelleVD Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Bedankt voor je reactie ! Is er nog iemand die er wat tijd in zou willen stoppen? Alvast bedankt, JelleVD Reageren
Timske Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Het zou leuk zijn als je het niet met owncrime gedaan had. MAar zelf geprobeerd te maken hebt. Maar owncrime is verder oke ofso ik heb het ook en heb maar 33 leden -.- Reageren
JelleVD Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ja weet ik, maar binnenkort komt er een update bij owncrime, dan komen er meer uitgebreide mogelijkheden Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hoi,Ik heb een eigen maffiagame gemaakt, alleen ik heb wat meer mensen nodig die mij kunnen helpen met testen door het gewoon te gaan spelen. Zou iemand willen helpen met testen? Alvast bedankt, JelleVD PS. klik hier voor het spel. (Mobstersnight.tk) de link doet het bij mij nie Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ja weet ik, maar binnenkort komt er een update bij owncrime, dan komen er meer uitgebreide mogelijkheden Die rprp belooft wel wat meer lol Op da forum heb ik 900+ berichten En trouwens hij gaat steeds meer geld vragen 1200 credits ofso voor domein da is 13 euro geld ofso.. Reageren
scot zombie Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 mmm ik vind het mooi uitgewerkt en geweldig leuk je hebt er zeker veeltijd in gestoken alles is goed en het is in mijn opinie beter dan GANGSTARS dus ik geef het een 8.5 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ehhhhm, we mogen toch geen reclame maken/posten? Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Inderdaad je mag volgensmij geen reclame posten ( Ik wil geen mod gedrag ofzo doen) Maar die site is gewoon met owncrime gemaakt. Dus waarom moet je hem testen dan? Edit: ik weet het al Nog een keer edit: Ik ken een veel betere site waar je eigen crime kan maken. Bewerkt: 8 november 2008 door Zaahed Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 ja welke? ik heb toevallig ook een gametje gemaakt met owncrime: 'crimewars' niet meer naar zoeken, is toch al opgedoekt Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 en ziet er wel nog leuk uit. alleen jammer dat het pakketje moord nog ontbreekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.