Black Admiral Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Als ik GTA III opstart, zie ik dat ik DISC 2 erin moet doen. Ik heb allebei de CD's erin gedaan, maar het helpt niet. Ook opnieuw installeren helpt niet. Weet iemand wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Heb je een originele CD of een kopietje (of gebrande ISO image o.i.d.)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Nee, de originele. Hij is wel een tijd geleden gekocht, ik weet niet of het daar aan kan liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Heb je je Gta III Cd's al gecontroleerd op krasjes en vuil? Als dat erop zit kan je eerst proberen met een zachte schone doek de CD's schoon te maken. Als dat niet helpt, kan je denk ik maar beter een nieuwe kopen (die kosten tegenwoordig ook bijna niks meer). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ja, dat heb ik al geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ja, dat heb ik al geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Dus je hebt al geprobeerd de Cd's schoon te maken? Zitten er krasjes op? Als er krasjes op zitten valt er weinig aan te doen. En zal je toch een nieuwe Gta III moeten kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Ik weet niet waar het aan lag, maar hij doet het in ieder geval weer. Misschien omdat het gelukt is de CD schoon te maken, maar toch erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.