TheGtaSecret Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 wat vinde van dit spel?? ik vind het pro tour wel leuk maar wel redelijk gemakkelijk als je zien hoe snel je naar ranking 1 kunt ... B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 wat vinde van dit spel?? ik vind het pro tour wel leuk maar wel redelijk gemakkelijk als je zien hoe snel je naar ranking 1 kunt ... B) ik heb het werkelelijk nog nooit gespeeld en zal het ook nooit gaan spelen, ben nooit zo in de tennis sport geweest Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 ja ik had ook geen interesse voor het spel tot je eens het spel onder de hand hebt.. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 tennis spellen zijn best wel gaaf top spin moeten jullie is proberen die is pas vet Reageren
Jon-asses Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ik vind dat pro tour spel saai want het steekt jou zo rap tegen ik wil topspin! maar spijtig genoeg heb ik dat nog nie ! greetz jon-asses Reageren
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ik vind dat ook maar laat gepost kijk naar datum 4maart Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Lijkt mij wel een leuk spel (ik zit op tennis) POWER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.