Jump to content

Vraaglijst


Sublime

Recommended Posts

Als u dit bericht verder wil lezen moet u verstand hebben van gta IV en goed op de hoogte zijn van het nieuws

:schater:

Naja, geen gelul hier komen mn vragen:

1: Iedereen weet wel dat saint's row de concurent van rockstargames is, Wanneer komt saints row 2 uit in nederland?

2: is het in saints row 2 mogelijk om met twee mensen op dezelfde ps3 te spelen?

3: is saints row 2 met online play?

Zo, nu vragen of Gta IV

4: staat er ergens op dit forum een lijstje (echt een lijst geen troep er tussen door) met bezienswaardigheden / leuke dingen / gebouwen waar je in kan?

5: Gta IV multiplayer, Hoe kan je je blipjes weghalen op je rader (van andere speler(s)) en ook weer laten verschijnen

(oja voor gta iv multiplayer heet ik nu Dark_snipe voor de mensen waar ik eerst me speelde)

Misschien alvast bedankt voor je (snelle) reactie

:7 If you can't change your mind, are you still sure you have one? :7

Link to comment
Delen op andere websites

1: Iedereen weet wel dat saint's row de concurent van rockstargames is, Wanneer komt saints row 2 uit in nederland?

26 augustus 2008 Sorry, is uitgesteld naar 17 oktober 2008.

2: is het in saints row 2 mogelijk om met twee mensen op dezelfde ps3 te spelen?

Er zit co-op in, maar dat is iedergeval voor online. offline weet ik niet.

3: is saints row 2 met online play?

Jazeker ;)

4: staat er ergens op dit forum een lijstje (echt een lijst geen troep er tussen door) met bezienswaardigheden / leuke dingen / gebouwen waar je in kan?

Ik heb wel een andere map voor je waar alles op staat: >>> Klik <<<. Druk dan in de legenda op: "Points of interest" en daarna vink je "buildings with interior" aan.

Op WikiGTA staan hier nog eatser eggs en staan hier nog plattegronden van verschillende vindplaatsen.

Jacky-2007 heeft ook nog een lijst gemaakt met alle gebouwen: >>> Klik <<<.

5: Gta IV multiplayer, Hoe kan je je blipjes weghalen op je rader (van andere speler(s)) en ook weer laten verschijnen.

Druk op Start > Map > en druk dan (PS3) op rondje "O". Dan verdwijnt hij. En ook als je bij iemand in de auto zit en je zet een blipje neer, dan ziet de andere persoon dat ook ;)

Als je bedoelt de gekleurde stipjes van je tegenstanders, dan moet je dat veranderen vóórdat de mode begint in de lobby (kan alleen als je host bent).

En je kan ook nog bij Options je hele radar weghalen, ben je er ook vanaf ;).

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :tu:

nog 1 vraagje :7 , kan je je knipperlichten in een auto aanzetten, naar links of naar rechts.. zoja hoe dan?

Nee, het enigste wat je aan verlichting kan veranderen zijn je voorlampen. Die kunnen in de standen grootlicht en gewoon licht. (vierkantje ingedrukt houden (ps3).

Alleen automobilisten in Liberty City kunnen knipperlichten gebruiken.

Als je perse die dingen wil laten werken, steel je gewoon een auto, dan gaat het alarm af en tevens je knipperlichten :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...