rsracing Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 mensen vroeger had ik vice city op me ps2. maar na die de deur uitgedaan te hebben evenals me san andreas heb ik van me neefje vice city voor de pc gekregen. alleeen nu het probleem met het toetsenbord. ik weet niet hoe ik naar voren moet met een helicopter(erg vervelend met demolition man) claxon(niet goed gekeken maar kan me niet herinerne dat ik die gevonden heb. zou iemand mij kunnen helpen want vind het erg leuk om na heel lang geleden weer een vice city te spelen. vroeg me ook of of gta2 nog te verkrijgen:p met waar je nog op de auto kijkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Volgens de Controls lijst op WikiGTA is claxon linker shift/rechter shift en naar voren is (denk ik) W/ pijl omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Hoe moet je met een Helicopter vooruit gaan ? Dat doe je door het Num Lock aan te zetten. En vervolgens kun je dan met cijfer '9' vooruit gaan met de Helicopter. Het is eerst even wennen, maar dat leert snel Succes met GTA Vice City... DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.