Jump to content

Downloadable Content 360


-Gtagamer-

Recommended Posts

Hallo,

Er komt een downloadable content uit voor GTA IV voor de 360 (zoals iedereen denk ik al weet) najaar 2008, maar wat komt hier in te staan? En is deze gratis te downloaden of moet je hier microsoft points voor betalen?

Pz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niks over bekend, alleen dat er 2 downloadable content vrijkomen en dat deze geld gaan kosten.

ik had toen mailtjes hier geplaatst ... waarin stond dat er extra submissisions en sidemissions komen..

Over extra content is niks gezegt

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niks over bekend, alleen dat er 2 downloadable content vrijkomen en dat deze geld gaan kosten.

ik had toen mailtjes hier geplaatst ... waarin stond dat er extra submissisions en sidemissions komen..

Over extra content is niks gezegt

Er komt vast wel wat, alleen heeft Rockstar gewoon liever dat het geheim blijft. Om het spannend te houden en zodat ze ten alle tijden nog van gedachten kunnen veranderen zonder overladen te worden met boze reacties ofzo. Tenminste dat neem ik aan, het is gewoon een slimme zet iig.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niks over bekend, alleen dat er 2 downloadable content vrijkomen en dat deze geld gaan kosten.

ik had toen mailtjes hier geplaatst ... waarin stond dat er extra submissisions en sidemissions komen..

Over extra content is niks gezegt

Er komt vast wel wat, alleen heeft Rockstar gewoon liever dat het geheim blijft. Om het spannend te houden en zodat ze ten alle tijden nog van gedachten kunnen veranderen zonder overladen te worden met boze reacties ofzo. Tenminste dat neem ik aan, het is gewoon een slimme zet iig.

idd maar voor zover ik weet is er alleen gezecht dat microsoft een helehoop geld heeft neergelegd voor exclusieve epesodic content en dat er dus alleen voor 360 extra episodes komen verder is er niks gezecht over hoe veel missies het zijn en hoeveel je ervoor moet betalen..

dit is het enigste wat ik weet als er inmiddels al meer nieuws is mag dat gerust nog vermeld worden ik ben iig benieuwd

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niks over bekend, alleen dat er 2 downloadable content vrijkomen en dat deze geld gaan kosten.

Moet je er voor betalen? hoeveel ongeveer?

ik denk zo'n 300 tot 600 point per stuk, is altijd tussen de 300 en 600 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic:

De release van de DLC is uitgesteld. Het komt dus niet in augustus, maar ten snelste begin november 2008.

Dit nieuws komt uit de cijfers van R*/T2, waaruit blijkt dat de release van de eerste DLC voor de 360 is gepland voor het eerste kwartaal van 2009. Fiscaal gezien loopt dat kwartaal van 1 november 2008 tot en met 31 januari 2009.

We moeten dus waarschijnlijk wat geduldiger zijn dan we in eerste instantie dachten.

Bron: www.joystiq.com - news (ctrl+klik)

Ontopic:

Zo ongeveer het lijstje wat Iscariah postte hierboven. We zijn samen tot de conclusie gekomen dat de map vol zit met plekken en dingen die nog op non-actief staan. Te noemen de kermis, veerdienst, busdienst etc.

We hebben heel sterk het vermoeden dat R* bij het sluiten van de DLC deal met Microsoft, heel veel van dit soort zaken uit de game heeft gehaald om vervolgens als DLC te releasen. Dat zou verklaren waarom er screenshots zijn gereleased in aanloop naar de game, met daarop zaken die niet door ons teruggevonden kunnen worden. Denk ook aan klimmen in telefoonpalen en moffen (vingerloze handschoenen voor de leken onder ons, zo heten die dingen nou eenmaal! :roll: )

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...