DenkaanHenk Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Om deze reden: Kan iemand me helpen? Wil zo graag SA:MP R3 spelen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Zit alles nog in je GTA SA map? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Probeer eens je SA te downgraden met een compact gta_sa.exe . Kijk onder stap één naar downgraden voor de installatie en de download link. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Zorg er in ieder geval voor dat je de juiste patch hebt, de patch die het sowieso doet is deze. Gezien de error staat er geen gta_sa.exe in de GTA San Andreas hoofdmap, of in ieder geval niet een bestand die de patch pakt. Kijk alles eens goed na. @Warrock: Ik zie niet in wat Cleo te maken heeft met downgraden, en de links voor downgraden die jij daarin weer geeft horen bij de standaard procedure... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Moes me PC opnieuw opstarten, toen stond gtasa.exe er weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.