Crypteq Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 hoe kan je in visual basic 2008 een memory adres veranderen, ik heb wel gezocht maar dat waren voor: VB 6.0 en die heb ik geprobeert maar deed het niet. weet iemand hoe dit moet in VB 2008? alvast bedankt! Reageren
Timb0 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 hoe kan je in visual basic 2008 een memory adres veranderen, ik heb wel gezocht maar dat waren voor: VB 6.0 en die heb ik geprobeert maar deed het niet. weet iemand hoe dit moet in VB 2008? alvast bedankt! Ik weet niet precies hoe het zit in 2008. Ik heb zelf Microsoft Visual c++ 2003, als het goed is is 2008 ongeveer hetzelfde als vb 2008 toch? Zo niet heb je aan mijn kleine stukje uitleg niks... zoek op internet naar "DLL inject solution VB 2008", als je een basis solution hebt, moet je deze code gebruiken als memory patching: *(int*)0xffffff = 1; Zorg dat dit in je dll main staat, als je nog vragen verder hebt kan je me ook nog ff pm'en. Hopelijk heb je er wat aan Greetz Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 hoe kan je in visual basic 2008 een memory adres veranderen, ik heb wel gezocht maar dat waren voor: VB 6.0 en die heb ik geprobeert maar deed het niet. weet iemand hoe dit moet in VB 2008? alvast bedankt! Ik weet niet precies hoe het zit in 2008. Ik heb zelf Microsoft Visual c++ 2003, als het goed is is 2008 ongeveer hetzelfde als vb 2008 toch? Zo niet heb je aan mijn kleine stukje uitleg niks... zoek op internet naar "DLL inject solution VB 2008", als je een basis solution hebt, moet je deze code gebruiken als memory patching: *(int*)0xffffff = 1; Zorg dat dit in je dll main staat, als je nog vragen verder hebt kan je me ook nog ff pm'en. Hopelijk heb je er wat aan Greetz ik kan het niet vinden! please kan iemand me helpen??? Reageren
Timb0 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) ik kan het niet vinden! please kan iemand me helpen??? Probeer mijn tutorial (heb ik eerder geschreven en engels... Je moet een nieuw windows32 project starten (NIET CONSOLE), het moet een DLL zijn en een leeg (empty) project zijn. Dan doe je dit: #include <windows.h> //Basic Windows.h include #include <stdio.h> //Basic stdio.h include void myOwnageHack(); //define the function. BOOL WINAPI DllMain (HINSTANCE hModule, DWORD dwAttached, LPVOID lpvReserved) // Our DLL main. { if (dwAttached == DLL_PROCESS_ATTACH) //If the dll is attached to the program { CreateThread( NULL, 0, ( LPTHREAD_START_ROUTINE ) myOwnageHack, NULL, 0, NULL ); //Createthread, in that we gonna make some hack codes MessageBox(NULL,TEXT("Hook loaded!"),TEXT("Www.Pro-Hackers.net"),MB_OK); //This messagebox appears } return 3142; } void myOwnageHack() { //Here you can code some memory hacks (pb detected), or another way or w/e //If you want to make a detected warrock hack: *(int*)0x50308E = 0; //Walk under water patch *(int*)0x79D200 = 0; //ESP hack // etc. etc. // Now you got an ammo adress, (THE FOLLOWING ADRES IS NOT THE REAL ONE!!!) // But, you need to get unlimited ammo, so use a while loop: while(1) //while loop { *(int*)0x998D12 = 5; //patching the memory } //Now you want only patch something when your key is pressed down, lets take F9... bool myKey = false; // bool, 0/false or 1/true while(1) //You need a while loop, without a while loop he only checks 1ms when your game starts from "is key pressed" { if(GetAsyncKeyState(VK_F9)&1) //if key is pressed { myKey =!myKey; //Set the value on/off, when its on it turns of, when its of it turns on. } if(myKey) // if myKey == true { *(int*)0x548D94 = 7; //patching the memory when myKey == true (THIS ADRES IS NOT REAL!!!) } } } // I hope you have learned something, have fun with making hacks :) please leave a credit for me :) // Greetz from timz --> (linkje er even uitgehaalt anders gaan ze weer zeiken over reclame -_-'') hehe suc6 ermee [EDIT]: Dit is voor Visual Studio c++ 2003!!! Dus maybe werkt het niet volledig, hou daar eventueel rekening mee, post dan ff je error's Bewerkt: 26 juni 2008 door Timb0 Reageren
Crypteq Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik kan het niet vinden! please kan iemand me helpen??? hehe suc6 ermee [EDIT]: Dit is voor Visual Studio c++ 2003!!! Dus maybe werkt het niet volledig, hou daar eventueel rekening mee, post dan ff je error's ja........... ik heb t erin gezet had ik iets van 43 errors.. toen had ik de tekens zoals: // en # weggehaald en toen had ik er wel wat minder.. 31.... ik denk dat dit niet gaat werken... BC7 Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Tekens als // weggehaald? Ik neem aan dat je dan de hele comment-regel hebt verwijderd en niet alleen die tekens. Weet je uberhaupt wel waar die voor dienen? Volgens mij is dit gewoon goed C++ hoor wanneer je de windows API include. Alleen moet je er op letten dat je soms wel .h erachter moet zetten en soms niet, afhankelijk van de Compiler die jij gebruikt. Ik weet niks van Visual Basic 2008 verder, maar met Dev-C++ moet je die .h volgens mij weghalen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Tekens als // weggehaald? Ik neem aan dat je dan de hele comment-regel hebt verwijderd en niet alleen die tekens. Weet je uberhaupt wel waar die voor dienen? Volgens mij is dit gewoon goed C++ hoor wanneer je de windows API include. Alleen moet je er op letten dat je soms wel .h erachter moet zetten en soms niet, afhankelijk van de Compiler die jij gebruikt. Ik weet niks van Visual Basic 2008 verder, maar met Dev-C++ moet je die .h volgens mij weghalen. ik heb niet de hele regel weggehaald maar bijv dit: void myOwnageHack(); //define the function. daarvan heb ik dit gemaakt void myOwnageHack(); en ja de // is om er een comment bij te geven.. BC7 Reageren
Timb0 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Tekens als // weggehaald? Ik neem aan dat je dan de hele comment-regel hebt verwijderd en niet alleen die tekens. Weet je uberhaupt wel waar die voor dienen? Volgens mij is dit gewoon goed C++ hoor wanneer je de windows API include. Alleen moet je er op letten dat je soms wel .h erachter moet zetten en soms niet, afhankelijk van de Compiler die jij gebruikt. Ik weet niks van Visual Basic 2008 verder, maar met Dev-C++ moet je die .h volgens mij weghalen. ik heb niet de hele regel weggehaald maar bijv dit: void myOwnageHack(); //define the function. daarvan heb ik dit gemaakt void myOwnageHack(); en ja de // is om er een comment bij te geven.. BC7 De code die ik heb gegeven is correct en werkt volledig op Microsoft Visual c++ 2003. In elke compiler heb je het verschil met de include. In mijn compiler is het <windows.h>, maar van een vriend weet ik dat hij <windows> moet doen. Volgensmij heb jij de echte Visual Basic, en daarin code je heel anders. Suc6 ermee. >>> Door Thundercover: Dus praten we er ook niet over, tekst weggehaald. <<< Lool maar als ik dus er niks over zeg, weet hij ook niks over een website en word hij ook niet geholpen.. Maarja jullie keus BC7 pm me maar als je nog enige hulp nodig hebt Bewerkt: 2 juli 2008 door Timb0 Reageren
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Timb0, Visual Basic is heel iets anders als C++ (iemand die C++ probeert zou moeten weten dat VB heel iets anders is). Misschien heb je hier wat aan BC7: Klik Reageren
Timb0 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Timb0, Visual Basic is heel iets anders als C++ (iemand die C++ probeert zou moeten weten dat VB heel iets anders is).Misschien heb je hier wat aan BC7: Klik En jij denkt dat ik dom ben Had niet anders van je verwacht Jarno. Tuurlijk weet ik wel het verschil tussen Visual Basic en C++ Maar VB2008 word door veel mensen die ik ken gewoon gezien als VS2008 Maar dat is gewoon een misverstand hé Gegroet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.