Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp: Anime/Free Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Succes! Lever mijne in na jou Bewerkt: 2 juli 2008 door Unmountable Tijmen
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Niemand? Iedereen bang?
Arthis Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Als je het goed vind wil ik wel meedoen. Ik wil namelijk mijn mijn net verloren punt weer terug
kamranoi Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik wil wel tegen jou maar ik ben met een battle bezig en die's morgen afgelopen dus ik hoop dat ik optijd ben voor morgen. dan registreer ik me kamranoi
Ghost_Rider Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 ik wil wel tegen jou maar ik ben met een battle bezig en die's morgen afgelopen dus ik hoop dat ik optijd ben voor morgen. dan registreer ik me kamranoi Ik denk dat je pech hebt.. Arthis heeft al eerder gereageerd waardoor hij de tegenstander is.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Als je het goed vind wil ik wel meedoen. Ik wil namelijk mijn mijn net verloren punt weer terug Wanneer kun je hem inleveren?
kamranoi Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 komt er nog wat van deze topic staat al eeuwen open
Arthis Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Sorry hoor, maar deze week had ik niet veel tijd in verband met mijn afscheidsmusical. Dit weekend ga ik weg, ik ben maandag weer thuis. Als je geen zin hebt om zolang te wachten stop ik deze battle wel.
kamranoi Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 morgen is mijn battle afgelopen dan neem ik het wel tegen jou op. kamranoi
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Wil nou echt helemaal niemand dan?
Rullez Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Wil nou echt helemaal niemand dan? Ik wil wel ik lever mijn signature over een uurtje in . Veel succes UT! Bewerkt: 5 juli 2008 door Rullez
kamranoi Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 wtf ik was een paar dagen weg dan word ik vervangen
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Héhé, Eindelijk iemand Rullez: Unmountable Tijmen: Stemmen mensen!
Ghost_Rider Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Rullez: Je background vind ik goed gelukt, niet te veel en niet te weining gebrusht. De andere kant van de background vind ik ietjes minder, maar door die brush is het toch nog een beetje beter. De vervaging in de render vind ik wat minder, maar de render is goed geplaatst in het midden. De tekst past goed bij de sig en de kleur ook. De dubbele border vind ik ook goed gemaakt, had je misschien een ander kleurje kunnen geven. kUTGW 8.3/10 UT: Jou sig is ook goed gelukt, alleen vind ik dat onderaan de render erg lelijk. Je had dat misschien weg kunnen laten, of wat minder doen. De border vind ik wat te dik, probeer de volgende keer eens 1px. Voor de rest ziet je sig er wel goed uit. Render goed geplaats, en beetje ingeblend. De verschillende brushes staan ook goed bij de sig. Als ik goed kijk zie ik ook een outer glow rond de render? Dat staat ook wel goed, maar je ziet het niet snel. KUTGW 7.8/10 Stem: Rullez
Recommended Posts